هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی صبح امروز(دوشنبه) همایش بزرگ ورزش صبحگاهی را با حضور شجاع پوریان رییس این هیات و 5 گروه ایستگاههای ورزش صبحگاهی درپارک لاله برگزار کرد.

به گزارش مرور نیوز،این همایش با حضور 600 ورزشکار از ایستگاههای مختلف ورزش صبحگاهی پارک لاله مانند نشاط،یاران و..  همچنین ولی الله شجاع پوریان رییس و شیماسادات مصطفوی پور دبیر هیات استان تهران ساعت 6 صبح آغاز و ورزشکاران خانم و آقا به انجام حرکات نرمشی و ورزش صبحگاهی پرداختند.

در ادامه همایش شجاع پوریان با حضور در هرگروه ورزشی همراه با دیگر ورزشکاران به انجام حرکات نرمشی و ورزشی پرداخت  وبیان کرد:هدف هیات استان وارد کردن ورزش همگانی در چرخه زندگی خانواده های تهرانی می باشد و در همین راستا ما دراین هفته 8 همایش ورزش همگانی را در نقاط مختلف شهر تهران تدارک و اجرا خواهیم کرد. 

درانتهای همایش شجاع پوریان از مربیان ایستگاههای صبحگاهی پارک لاله به مناسبت هفته تربیت بدنی با اهدای لوح تقدیر کرد.

ازدیگر برنامه های تدارک دیده هیات ورزشهای همگانی استان تهران همایش ورزشهای همگانی دانشگاه وحوزه در دانشگاه خواجه نصیر،همچنین در مجتمع شهید اصلانی برای بانوان و در مدرسه موفق ویژه آقایان همایش ورزش همگانی ویژه معلولین، همایش ویژه کارگران در مجموعه ورزشی سایپا، همایش بانوان در پارک اشرفی اصفهانی ، ورزش و سلامت اجتماعی در پارک ستارخان و پارک لاله با شعار مبارزه با اعتیاد و همچنین ورزش عشایر در جوادآباد ورامین می باشد.