عبد ولی که پیش از این و حتی در زمان سرمربیگری محمد بنا سابقه غیبت در اردوهای تیم ملی را دارد، به این شانس خود یک بار دیگر پشت پا زد و هنوز در اردوی تیم ملی حضور نیافته است.

به گزارش مرور نیوز، شورای فنی در جلسه هفته گذشته خود با اعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بر روی نام سعید عبد ولی فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم خط کشید.
برهمین اساس، پس از این موضوع و با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی و امتیاز مناسب سعید عبد ولی که مدال برنز المپیک 2016 ریو را در کارنامه دارد، با موافقت اعضای شورای فنی، نام وی دوباره در ترکیب اولیه تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت تا بتواند پس از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در هند و موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی از امتیاز بالا در رقابت های جهانی سال 2017 در فرانسه برخوردار باشد.
عبد ولی که پیش از این و حتی در زمان سرمربیگری محمد بنا سابقه غیبت در اردوهای تیم ملی را دارد، به این شانس خود یک بار دیگر پشت پا زد و هنوز در اردوی تیم ملی حضور نیافته است.
علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از این در باره دلایل دعوت دوباره عبدولی به تمرینات تیم ملی گفت: وی اعلام کرده است که در تمرینات شرکت می کند و به همین دلیل با توجه به اهمیت موضوع سیدبندی برای حضور در رقابت های جهانی و حضور نفرات مطرحی از کره جنوبی و قزاقستان در مسابقات آسیایی، در صورتی که وی به عنوان یک سرباز کشتی ایران شرایط مناسبی داشته باشد، راهی هند خواهد شد و در غیر این صورت پژمان پشتام راهی رقابت های آسیایی می شود.
به این ترتیب به نظر می رسد که با غیبت عبد ولی، پژمان پشتام فرنگی کار اهل شهرری به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.
محمد دلیریان سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی غیبت عبد ولی را در اردوهای تیم ملی تایید کرد. براین اساس او شانسی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا نخواهد داشت.
رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 19 تا 23 اردیبهشت در شهر دهلی نو پایتخت هندوستان و رقابت های کشتی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی روزهای 27 اردیبهشت تا اول خرداد در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از 28 فروردین تا هفتم اردیبهشت در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.