هافبک تیم فولاد خوزستان می گوید که این تیم در لیگ شانزدهم جوانگرایی بسیار خوبی انجام داده و با هدف کسب سهمیه در مسابقات جام حذفی شرکت می کند.

به گزارش مرونیوز، احمد عبدالله زاده در رابطه با حضور تیم فولاد خوزستان در جام حذفی  به سایت فولاد گفت: تمریناتمان را برای شروعی قدرتمند در جام حذفی پیگیری می کنیم، خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر روحی و تکنیکی به درجه آمادگی قابل قبولی رسیده اند. برنامه ما در این مسابقات کسب امتیازات کامل است؛ کادر فنی اهمیت این جام را به خوبی برای ما شرح داده و امیدوارم که استارت خوبی مقابل عقاب داشته باشیم و در پایان کسب سهمیه کنیم.

 

هافبک تیم فولاد خوزستان همچنین با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: شاید داشتن 7 امتیاز در 7 هفته از فولاد قابل قبول نباشد اما شرایط دیگر تیم ها را هم باید دید؛ در حال حاضر امتیازاتی که فولاد با تغییرات بسیار در تیم و با میدان دادن به جوانان کسب کرده و از حیث امتیاز در سطح تیم های مدعی لیگ است. در همین حال تیم ما در بیشتر مواقع فوتبالی زیبا و با برنامه از خود به نمایش گذاشته و من معتقدم که برخی امتیازها را با بدشانسی از دست داده ایم و میشد که جایگاهی بهتر از دوازدهمی در جدول داشته باشیم.

 

عبدالله زاده در ادامه عمده دلیل تغییرات فولاد در نتیجه گیری و سبک بازی را هماهنگی بیشتر درون تیم عنوان کرد و افزود: تمرین های خوبی که برگزار می کنیم و اردوهایی که داشتیم باعث شده که تیم به وضعیت بهتری برسد. علاوه بر آن با اضافه شدن چند بازیکن و افزایش هماهنگی ها به سطحی رسیده ایم که توان مقابله با همه تیم های لیگ را داریم. مطمئنا قدرت فولاد در حال افزایش است، تیم تغییرات خوبی داشته و همه بازیکنان می دانند که استحقاق رسیدن به جایگاه های بهتر را دارند. وی افزود: انگیزه و جو تیم خوب است و علاوه بر تمرکزی که بر جام حذفی داریم، برای هفته هشتم لیگ و بازی با صبا آماده می شویم و امیدوارم که از آن بازی به بعد بتوانیم یک رکورد خوب در کسب پیروزی داشته باشیم.

 

شماره 20 فولاد که خود سابقه عضویت در تیم های پایه باشگاه فولاد را در کارنامه داشته در ادامه به جوانگرایی نعیم سعداوی در تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: باشگاه فولاد پتانسیل های نهفته بسیاری دارد، مسوولان شرکت و باشگاه فولاد خوزستان همواره توجه بسیار خوبی به فوتبال پایه داشته اند و با حمایت های آنان مربیان در مقاطع مختلف آموزش های بسیار خوبی به بازیکنان داده اند. بازیکنانی مانند مریدی، حردانی، بدرقه، مطلق زاده، اهل شاخه و... جوان های خوبی هستند که نیاز به زمان دارند و انشالله با کسب تجربیات بیشتر به بازیکنان طراز اول فوتبال تبدیل خواهد شد. امسال فولاد جوانگرایی بسیار خوبی انجام داده و به جوان ها میدان داده و من معتقدم که آنها استحقاق پوشیدن پیراهن فولاد را دارند.

 

هافبک تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در پایان گفت: دوست دارم که اوضاع و شرایط من به گونه ای شود که دوباره به مانند احمد سابق بتوانم برای فولاد خوب کار کنم و پاسخ اعتمادها را بدهم. جا دارد از این طریق برای همه مردم خوزستان، مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت، مدیریت باشگاه و هواداران عزیزی که پشت این تیم را در هیچ شرایطی خالی نمی کنند، آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم که بتوانیم با کسب نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم.