دو تیم بارسلونا و اوساسونا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مرور نیوز، بارسا که روز یکشنبه با غلبه بر رئال مادرید موفق شد اختلاف را با این تیم جبران کرده و در حال حاضر هم امتیاز با آنها و با یک بازی بیشتر، در صدر جدول قرار دارد، به دنبال کسب پیروزی مقابل اوساسونا خواهد بود تا این روند خوب را حفظ کرده و همچنان برای قهرمانی رقابت کند.

اوساسونا قعرنشین جدول است و احتمالا فصل آینده باید در لیگ دوم اسپانیا بازی کند زیرا شانس چندانی برای بقا در لیگ ندارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند، هر چند بارسا نیز دقیقا چنین نتایجی را در 5 بازی اخیرش کسب کرده ولی پیروزی در ال کلاسیکو، روحیه ای مضاعف به آنها بخشیده است.

پیش بازی بارسلونا - اوساسونا

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا و 1 تساوی حاصل شده است. اوساسونا در 10 بازی اخیرش در نوکمپ تنها یک بار موفق به کسب تساوی شده و 9 بازی دیگر با شکست این تیم همراه بوده است.

در همین بازی ها، اوساسونا تنها 2 گل وارد دروازه بارسا کرده و 34 گل وارد دروازه این تیم شده است. اگر امروز لگانس مقابل لاس پالماس به پیروزی برسد و اوساسونا شکست بخورد، آنها برای فصل آینده سقوط خواهند کرد.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی بارسلونا - اوساسونا