امروز سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان یکی از سه تیم مدعی صعود لیگ‌برتر صحبت از یک تخلف اداری و استفاده تیم آلومینیوم اراک از یک بازیکن غیرمجاز کرده که این مساله می‌تواند سرنوشت صعود در لیگ دسته اول را تغییر دهد.

به گزارش مرور نیوز،  بنا به ادعای تیم گل‌گهر، تیم آلومینیوم در دیدار دو تیم در دو هفته گذشته که با تساوی یک یک به پایان رسید، روی نیمکتش از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده که مربی وی را به زمین فرستاده و با توجه مدارکی که به فدراسیون ارائه شده کمیته انضباطی باید نتیجه بازی را به سود گل‌گهر تغییر دهد.


اصولا پرونده‌هایی از این دست در فوتبال ایران که برای کمیته انضباطی چالش برانگیز هستند، با سرعت مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرند و مصلحت جایگزین عدالت می‌شود. اما از کمیته انضباطی انتظار می‌رود با رسیدگی به شکواییه گل‌گهر نسبت به درستی یا عدم صحت این ادعا، موضع‌گیری جدی کند تا اگر مدعای این تیم سیرجانی نادرست است، دیگر تیم‌ها از آن باخبر شوند و این مساله تاثیر خود را روی هفته آخر لیگ دسته اول نگذارد.


در این باره با مسئولان کمیته انضباطی صحبت خواهیم کرد. همچنین مدیران تیم آلومینیوم نیز در این باره باید پاسخگو باشند که آیا موضوع استفاده از بازیکن غیرمجاز درست است یا نه. اگر این مساله حقیقت داشته باشد جدول رده‌بندی لیگ دسته اول، یک هفته قبل از پایان رقابت‌ها تغییر خواهد کرد. البته شواهد و قرائن نشان از این دارند که چندان نباید به این مساله دل بست.