حاشیه‌های اخیر در جمع پرسپولیسی‌ها منجر به بر گزاری جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس و رئیس فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان شد.

به گزارش مرور نیوز، پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر، همه چیز آرام بود تا اینکه حاشیه به درون این باشگاه رخنه کرد و اعتصاب، شعار علیه بازیکنان و استعفای اعضا هیات مدیره تیتر اول سرخ ها شد.

پس از اعتصاب بازیکنان در آستانه دیدار با پرسپولیس و واکنش منفی برخی هواداران و مدیران باشگاه را به همراه داشت.

همه چیز به همین منوال ادامه داشت تا اینکه روز گذشته در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب اهن تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی علیه بازیکنان شعار سر داده و آنها را بی غیرت خطاب کردند. در پایان بازی نیز بازیکنان واکنش منفی به اتفاقات در آزادی نشان دادند و حتی علیرضا بیرانوند مدعی شد که در پایان بازی با الوحده از پرسپولیس جدا خواهد شد.

اتفاقات اخیر کاری کرد تا مسئولان وزارت ورزش خواهان حضور مدیران پرسپولیس در این وزارتخانه شدند و امروز گرشاسبی به همراه مهدی تاج به وزارت ورزش رفتند و جلسه ای را با مدیران ارشد ورزرش کشور برگزار کردند.

در این جلسه جمع بندی شد تا برای حل مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان حق بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند تا این قائله ختم بخیر شود.

تاج نیز موافقت اولیه خود را برای پرداخت بدهی بلیت فروشی پرسپولیسی ها را اعلام کرد و چنانچه پولی به حساسب باشگاه واریز شود تا چند روز آینده با بازیکنان این تیم نیز تسویه حاسب مالی صورت خواهد گرفت.