یکی از سرشناس‌ترین داوران فوتبال انگلیس، عهده‌دار قضاوت دیدار تیم‌های رئال و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مرور نیوز، نخستین بخش از تکرار فینال لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر یک داور انگلیسی برگزار خواهد شد. کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا، اعلام کرد که مارک اتکینسون، داور 46 ساله انگلیسی که هفته گذشته دربی منچستر را سوت زد، داور دربی مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو، سه‌شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که این سومین رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا طی چهار فصل اخیر است.

این پنجمین باری است که اتکینسون بازی‌های رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا سوت می‌زند که در آنها کهکشانی‌ها دو بار پیروز شده‌اند و 2 بار هم شکست خورده‌اند. آخرین باری که اتکینسون بازی رئال مادرید را قضاوت کرد، جدال این تیم برابر یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 15-2014 بود که نماینده ایتالیا آن بازی را با نتیحه 2 بر یک برد.

اتکینسون اما پیش از این در همین فصل، قضاوت یکی از بازی‌های اتلتیکومادرید را برعهده داشته است که آن مصاف روخی‌بلانکو و پی‌اس‌وی آیندهوون در مرحله گروهی بود. اتلتیکو آن بازی خارج از خانه را با نتیجه یک بر صفر برد.