مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تعیین قیمت دیدار این تیم با الوحده شرایط خاصی را در نظر دارند.

به گزارش مرور نیوز باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای کاهش قیمت بلیت دیدار این تیم مقابل الوحده ندارند و شاید تنها بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای این بازی ارزان شود.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس باعث شد مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در بازی این تیم مقابل الریان قیمت بلیت‌های بازی را به طرز چشمگیری افزیش دهند. موضوعی که باعث 60 هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن کنند و بخشی از سکوهای ورزشگاه خالی بماند. قیمت بلیت‌های دیدار پرسپولیس و الریان به ترتیب 35 هزار تومان(جایگاه)، 25 هزار تومان (روبه‌روی جایگاه و پشت دروازه)، 17 هزار تومان (طبقه دوم) بود و با توجه به استقبال 60 هزار نفری هواداران از این بازی، باشگاه پرسپولیس سود مالی نسبتا خوبی برد. با توجه به این قضیه احتمال اینکه برای بازی با الوحده این قیمت‌ها کاهش پیدا کند خیلی کم است.

در نشست اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع بحث شد اما قیمت نهایی بلیت‌ها به تصویب نرسید. گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس در وهله نخست به دنبال آشتی دادن هواداران با سرخپوشان هستند (با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن). مصاحبه اخیر علی‌اکبر طاهری و تاکید او بر یکدلی و همدلی در پرسپولیس و همچنین اظهارات علی پروین مبنی بر اتخاد و همدلی سرخپوشان در همین راستا بود.

مسئله دیگری که در نشست اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد کاهش قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه در بازی پرسپولیس و الوحده بود. با توجه به اینکه خیلی از هواداران فوتبال از اقشار ضعیف جامعه هستند، مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بلیت طبقه دوم ورزشگاه را در روز بازی با الوحده به 10 تا 8 هزار تومان برسانند. احتمال اینکه این طرح برای قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و الوحده در نظر گرفته شود خیلی زیاد است.

دیدار پرسپولیس در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:55 دوشنبه 18 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس برای صعود باید پیروز شود و منتظر باشد الریان، الهلال را شکست ندهد.