وزیر ورزش و جوانان فردا فاز اول استادیوم 5 هزارنفری شهدای پاکدشت را افتتاح می کند‎.

‎به گزارش مرور نیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در سایه دولت تدبیر و امید، فاز ‏اول استادیوم 5 هزار نفری شهدای پاکدشت توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران فردا پنجشنبه 14 ‏اردیبهشت 96 افتتاح می شود‎.‎
مراسم افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای پاکدشت ساعت 10 صبح فردا آغاز می شود‎.

مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این باره اظهار داشت: با حضور وزیر ورزش و جوانان قرار است صبح روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه فاز نخست ورزشگاه پنج هزارنفری پاکدشت افتتاح گردد.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال 88 آغاز شده است افزود: این مجموعه ورزشی 7هکتاری دارای زمین چمن استاندارد مصنوعی، پیست خاک آجر 6 خطه مخصوص کلیه رشته های ورزش دوومیدانی و همچنین دکل های روشنایی استاندارد است.

مدیرعامل شرکت توسعه در ادامه از سازه های سکوی تماشاگران به عنوان نکته بارز این پروژه اشاره کرد و عنوان داشت: سازه های این ورزشگاه از نوع سبک بوده که به عنوان مهمترین شاخصه این پروژه، متمایز از سایر ورزشگاه های کشور است. این سازه از نوع سکوهای پیش ساخته سبک بوده که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

مدبر در خاتمه افزود: از دیگر امکانات فاز نخست این ورزشگاه می توان به ساختمان اداری، رختکن های دو تیم، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان ویژه اشاره کرد.