سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای بازی فردا در برابر استقلال خوزستان از هر لحاظ آماده ایم و امیدواریم به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش مرور نیوز، عبدالصمد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و استقلال خوزستان افزود:‌ بازی سختی را در برابر قهرمان فصل گذشته لیگ پیش رو داریم که در لیگ باشگاههای آسیا نیز بازی های خوبی را پشت سر گذاشته است.
وی با بیان اینکه به نتایج دیگر تیم ها کاری نداشته و فقط به دنبال ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز هستیم، اظهار داشت: بقاء صبای قم در لیگ برتر مستلزم پیروزی در بازی فرداست و همه بازیکنان با انگیزه و روحیه خوب به دنبال کسب موفقیت در بازی فردا هستند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تمرینات خوب پس از بازی با نفت تهران و آنالیز تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم فردا مردم خوب قم را خوشحال کرده، ضمن اینکه از تماشاگران تشکر می کنیم که در بازی های اخیر کاملا همراه و همدل با تیم بوده اند و برای بازی فردا از هر لحاظ آماده ایم.
وی با بیان اینکه بازیکنان صبا در بازی های گذشته به خوبی احساس کرده اند که برای کسانی به میدان می روند که آنها را دوست دارند، خاطرنشان کرد: برای بازی با نفت تهران پاداشی به بازیکنان صبا داده شده و امیدواریم برای بازی فردا هم این اتفاق بیفتد، اما به هر حال بازیکنان صبا برای شخصیت تیمی خود به میدان می روند و با تمام وجود بازی می کنند.
مرفاوی در پایان با بیان اینکه استقلال خوزستان تیم قدرتمندی است، تصریح کرد: وقتی با چنین تیمی بازی داریم، باید از حیثیت و شخصیت خودمان دفاع کنیم و برای ارائه یک بازی حرفه ای و قدرتمند کاملا آماده شده ایم.
دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان روز پنجشنبه در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند و تیم صبای قم در صورت پیروزی در بازی فردا بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی سیاه جامگان، در لیگ برتر ماندنی خواهد شد.