دروازه‌بان سیاه جامگان نسبت به ادعای چند روز اخیر صبای قم واکنش نشان داد و انگیزه و تلاش بازیکنان این تیم را باعث پیروزی و بقا در لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز، مسعود همامی در دیدار برابر پرسپولیس توانست با دو واکنش مناسب مانع از شکل گیری گل برای سرخپوشان تهرانی شود و تیمش را برای بقا در لیگ برتر کمک کند. دروازه‌بان باتجربه سیاه جامگان در خصوص این دیدار و حواشی آن گفت: پیروزی ما مقابل پرسپولیس خواست خدا بوده و زمانی که خدا چیزی را بخواهد حتما امکان‌پذیر است. خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و غیر از خوشحالی برای ماندمان در لیگ برتر، از این خوشحالم که پس از ناکامی که در نیم فصل اول داشتم توانستم در نیم فصل دوم به نتیجه دلخواهی با سیاه جامگان برسم.


وی ادامه داد: پس از 15 سال سابقه فوتبالی در بازی هفته پایانی شاهد اتفاقی بودم که تا به امروز آن را ندیده بودم. رابطه بین تماشاگران تیم ما و پرسپولیسی‌ها برای من جالب بود، تماشاگران پرسپولیس از این نتیجه راضی بودند. البته پرسپولیس پیش از این قهرمان شده بود و آنها نیازی به پیروزی در این دیدار نداشتند.


مامی در مورد برخی شایعات درباره اینکه پرسپولیس برای شکست در این دیدار با تیم دوم به میدان آمده بود، عنوان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، با تیم دوم برابر ما بازی کردند و خیلی‌ها دوست دارند این پیروزی ما را سبک و بی ارزش فرض کنند. آقای برانکو به تیم جوانش بازی داد چون آنها در آسیا یک بازی حساس پیش رو داشتند. در ضمن عملکرد ما در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که برای بقا تلاش زیادی داشتیم و توانسته بودیم از دیگر تیم‌های مدعی نیز امتیاز کسب کنیم. عملکرد آقای میثاقیان در نیم فصل دوم خوب بوده و بازی‌های سخت را با زحمات ایشان برابر استقلال تهران و سپاهان و نفت تهران با نتیجه مناسب به پایان رساندیم و در نهایت در لیگ ماندگار شدیم.