فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که این فدراسیون بدنبال استفاده از محصولات یک شرکت با کیفیت مناسب برای لباس های تیم های ملی است.

به گزارش مرور نیوز، به دنبال انتشار برخی اخبار پیرامون البسه تیم های ملی، روابط عمومی فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای به برخی نکات در این خصوص اشاره کرد.
در این اطلاعیه آمده است: استفاده از یک برند برای البسه تیم های ملی از سیاست های فدراسین فوتبال است؛ همچنین کیفیت مناسب و شرایط فنی استاندارد و قانونی برای مسابقات بین المللی ازمبانی دیگری است که مورد توجه فدراسیون فوتبال قراردارد.
محصولات تامین کننده البسه قبلی فدراسیون فوتبال، کیفیت لازم را نداشته و نمونه اش اتفاقاتی بوده که در مقدماتی جام جهانی نوجوانان و جوانان و همچنین جام جهانی فوتسال در کلمبیا رخ داد.
به همین دلیل فدراسیون فوتبال با مصوبه هیات رئیسه مذاکراتی را برای عقد قرارداد با یک برند مناسب انجام داده است. موضوعی که در حال بررسی از منظر حقوقی است تا امکان عقد قرارداد مطلوب را فراهم کند. در این باره همه اقدامات وفق نظر هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حال انجام و طبیعی است که در دوران گذر، با تنوع در البسه برخی رده ها روبرو باشیم.
در پایان یادآور می شود که به طور حتم با نهایی شدن مذاکرات و رسیدن به توافق قطعی، یکسان سازی برند البسه تیم های ملی انجام خواهد شد.