سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: دایی با قهرمان کردن نفت کار بزرگی انجام داد و انتخاب او می‌تواند سایپا را از این شرایط نجات دهد.

به گزارش مرور نیوز، محسن خلیلی درباره قهرمانی نفت در جام حذفی اظهار داشت: یک فصل سخت را سپری کردیم، اما خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان توانستیم فصل را با کسب یک جام تمام کنیم و چه بسا اگر خیلی از مشکلات نبود در لیگ هم حداقل می‌توانستیم جزو چهار پنج تیم اول باشیم.

قهرمانی نفت حاصل یکدلی تیم بود
وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در نیم‌فصل دوم تمرکز لازم را برای شرکت در تمرینات و بازی‌ها نداشتند و همین مسئله کار کادرفنی را به مراتب سخت‌تر می‌کرد. از یک طرف باید تیم را آماده نگه می‌داشتیم و از طرفی هم باید مدام با بازیکنان صحبت کرده و جلسه می‌گذاشتیم تا تمرکزشان را حفظ کنند. قهرمانی نفت در جام حذفی حاصل همدلی و اتحاد تیم بود و نشان دادیم حتی در صورت کم‌لطفی مالکان باشگاه هم می‌توانیم دست به یک کار بزرگ بزنیم.

در آن زمین بهتر از این نمی شد بازی کرد
سرپرست نفت در مورد اینکه گفته می‌شود سطح فینال جام حذفی بسیار پایین بوده است، یادآور شد: باید پذیرفت که در آن شرایط زمین نمی‌شد انتظار فوتبالی بهتر از این را از سوی دو تیم داشت. شما اگر بهترین بازیکنان دنیا را هم به این زمین بفرستید بهتر از این نمی‌توانند بازی کنند. به نظر من اگر مسئولان فدراسیون اصرار دارند فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود حداقل باید به زمین چمن این ورزشگاه رسیدگی کنند، چرا که در غیر این‌صورت وضعیت آنجا روز به روز بدتر می‌شود.

نباید فینال را در هر زمینی برگزار کنند
خلیلی تصریح کرد: هر ورزشگاه و زمین چمنی نیاز به مراقبت دارد. ورزشگاه خرمشهر هم باید زنده نگه داشته شود، نه اینکه صرفاً فقط دنبال این باشیم که فینال حذفی را در آنجا برگزار کنیم. چنین بازی‌هایی را خیلی‌ها تماشا می‌کنند و این برداشت می‌شود که تیم‌ها کیفیت ندارند در حالی که واقعاً زمین ناهموار اجازه هیچ کار تاکتیکی را به بازیکنان داخل میدان نمی‌داد و طبیعی بود که دو تیم برای رسیدن به گل روی اوت دستی، ضربات ایستگاهی و کرنر برنامه‌ریزی کنند. ما یک ورزشگاه خوب در مشهد داریم و بهتر است از سال بعد فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ره) که خیلی مجهز و پیشرفته است، برگزار شود. یا حتی بازی را در ورزشگاه آزادی که ورزشگاه ملی‌مان هست، برگزار کنند.

انتخاب مدیران سایپا هوشمندانه بود
وی راجع به حضور علی دایی در سایپا نیز خاطرنشان کرد: علی دایی و کادرش با شایستگی تمام نفت را قهرمان لیگ کردند و به شخصه طی این یک فصل از کار کردن در کنار دایی لذت برده و تجربیات گران‌بهایی را به دست آوردم. خبر توافق دایی با سایپا را شنیده‌ام و شک ندارم اگر خواسته‌های او در تیم جدیدش برآورده می‌شود در آنجا هم موفق خواهد بود. سایپا در فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و دایی می‌تواند این تیم را از شرایطی که دارد خارج کند. انتخاب دایی تصمیم هوشمندانه از سوی مسئولان این باشگاه بود.

سایپا خانه من است‌‌
سرپرست تیم نفت در شانزدهمین دوره لیگ برتر در خصوص اینکه گفته می‌شود او به زودی سرپرست سایپا خواهد شد، عنوان کرد: من تجربه هفت هشت ساله حضور در سایپا را در کارنامه فوتبالی‌ام دارم و با این تیم هم در کنار علی دایی قهرمان لیگ شدیم. در حال حاضر صحبتی در مورد بازگشتم به سایپا با من نشده، اما برای من باعث افتخار است که همچنان در کنار دایی کار کرده و به تجربیاتم اضافه شود. فصل قبل در نفت شاید در ظاهر سرپرست بودم، اما در تمرینات در کنار دایی بر تجربیات و دانش فوتبالی خود اضافه کردم و این یک حسن بزرگ برای من بود.

مجبوریم شکایت کنیم
خلیلی در خاتمه تصریح کرد: همه اعضای تیم فقط 41 درصد طلب‌شان را از باشگاه دریافت کرده‌اند، در حالی که من و دایی از جیب‌مان هم برای باشگاه هزینه کرده‌ایم. امیدواریم مطالبات‌مان را هم بدهند و کارمان به شکایت نکشد. از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم شرایطی را پیش بیاورند که دیگر هیچ باشگاهی دچار این وضعیت نشود. در فوتبال حرفه‌ای این‌جور مسائل جایگاهی ندارد و نباید به افرادی که توانایی ندارند اجازه تیمداری داده شود.