سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مرور نیوز، بهروز عطایی بعد از ثبت سومین برد در کارنامه شاگردانش مقابل مراکش گفت: بازی سوم هم برای ما و هم برای تیم ملی مراکش بازی مهمی بود.

وی افزود: متاسفانه جدول مسابقات به سمتی رفت که هر تیمی که مقابل ما بازی داشت، در صورت باخت حذف می شد. درست مثل تیم قطر که بعد از باخت به ایران و الجزایر از دور رقابت ها حذف شد. شرایط برای تیم مراکش هم همین گونه بود.

عطایی ادامه داد: با توجه به این شرایط، کار سختی در بازی مقابل مراکش داشتیم. چون بازیکنان این تیم تیم به خاطر فرار از حذف شدن در مقابل ما انتحاری بازی کردند. ما این موضوع را می دانستیم و نیاز بود مقابل این تیم با برنامه حاضر شویم.

عطایی با تاکید بر این که بازیکنانش عملکرد خوبی مقابل مراکش داشتند گفت: بازیکنانم والیبال قابل قبولی ارائه کردند. بازی امروز در مقایسه با بازی مقابل قطر از نظر نتیجه بازی هم سطحی بود اما به لحاظ کیفیت پایین تر بود. چرا که شاگردانم این بازی را از پیش برده می دانستند. از این بابت از شاگردان راضی نیستم. اما از نظر فنی بازی خوبی ارائه کردند. سعی می کنیم این مسائل را بین خود حل کنیم. به هر حال از صعود تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات خوشحالم.

سرمربی تیم جوانان درباره آخرین بازی ایران در مرحله گروهی مقابل الجزایر هم گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که با برد مقابل الجزایر به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی شویم.