کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی ساحلی نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسوولان دارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، محمد احمدزاده  گفت: در حال حاضر در سومین اردوی تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات جام بین قاره‌ای جهان به سر می‌بریم. این اردو در بوشهر برگزار شده تا در شرایط یکسانی با دبی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: شرایط اردویی خوبی داریم و بازیکنان به مرز آمادگی 80 درصدی رسیده‌اند. ما یک اردوی دو، سه روزه هم دقیقا پیش از اعزام در تهران خواهیم داشت که از نظرم تا اعزام تیم به آمادگی صددرصدی می‌رسیم و با تمام قوا به امارات سفر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی درخصوص گروه ایران در این دوره گفت: گروه ما و حریفانی که باید برابر آنها به میدان برویم مشخص شده است. در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و امیدوارم به آسانی به مرحله بعد صعود کنیم. پس از آن یک تک بازی بسیار سخت و به احتمال مقابل برزیل یا تاهیتی خواهیم داشت که امیدوارم با تلاش همه بازیکنان و تدابیری که کادرفنی در نظر گرفته با کسب پیروزی در آن بازی به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

احمدزاده یادآور شد: هدف همه تیم این است که مقام سومی سال گذشته را به مقام قهرمانی که در سال 2013 کسب کرده بودیم، تبدیل کنیم. البته با توجه به اینکه شرایط اردویی، امکاناتی و شرایط خود بازیکنان مناسب است فکر نمی‌کنم این هدف دست نیافتنی باشد.

وی درباره شرایط خود و سایر بازیکنان گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدومیتی که مانع حضورشان در مسابقات شود را ندارند و خود من هم برای حضور در مسابقات بسیار پر انگیزه هستم و امیدوارم عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی درباره اینکه ترجیح می‌دهد در صورت صعود تیم در مرحله بعد به مصاف برزیل بروند یا تاهیتی بروند، گفت: به هر حال هر دو تیم بسیار پر قدرت و از تیم‌های خوب دنیا هستند و برای ما تفاوت زیادی ندارد اما درکل انتخاب ما مصاف با برزیل است چراکه شیوه بازی این تیم برای ما مناسب‌تر است.

احمدزاده در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهم که حمایت بیشتری از ما داشته باشند و روحیه بازیکنان را با حمایت خود افزایش دهند به هر حال مسابقات سختی پیش‌رو داریم و در پایان از مردم خوب کشورمان می‌خواهیم تا ما را در دعاهایشان فراموش نکنند.