میچل، مربی مالاگا و یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید یکشنبه آتی یکی از سخت ترین روزهای مربیگری خود را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، میچل، مربی مالاگا و یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید یکشنبه آتی یکی از سخت ترین روزهای مربیگری خود را پیش رو خواهد داشت.
 
همه چیز از مصاحبه ماه گذشته او آغاز شد؛ وقتی که یک خبرنگار میچل را با خورخه والدانو مقایسه کرد. والدانو که خود زمانی یکی از ستاره های رئال بود، سال 1993 به عنوان مربی تنه ریف در هفته آخر لالیگا قهرمانی را از رئال گرفت.
 
میچل در پاسخ به سوال خبرنگار گفت که من رئالی تر از والدانو هستم. نشریات بارسلونا واکنشی بسیار منفی به این اظهارنظر میچل نشان دادند و حتی برخی وی را متهم کردند که مقابل رئال تیمش را برای باخت به زمین خواهد فرستاد.
پیغام مربی مالاگا در آستانه بازی با رئال مادرید
 
مطابق انتظار، سرنوشت قهرمانی لالیگا به هفته پایانی کشیده شده؛ جایی که رئال یکشنبه در لاروسالدا باید به مصاف مالاگای میچل برود و بارسا نیز در نوکمپ میزبان ایبار است. رئال به تنها یک امتیاز برای قهرمانی نیاز دارد.
میچل که این روزها فشار زیادی را تحمل می کند، ساعاتی پیش در توئیتر عکسی از خود در تمرین مالاگا منتشر کرد و نوشت:« برای هدف خودمان می جنگیم.»
 
هرچند بسیاری شانسی برای مالاگا قائل نیستند اما ارائه یک بازی درگیرانه از سوی این تیم می تواند شائبه هرگونه کم کاری میچل را از بین ببرد.