سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این تیم به رغم نبود دو بازیکن کلیدی در شرایط خوبی برای مسابقه با العین بسر می برد، به هواداران هشدار داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکات تماشاگران ایران را زیر ذره بین قرار داده و هرگونه تخلفی جریمه سنگین خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، «نصرالله عبداللهی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل العین امارات، افزود: «امید ابراهیمی» به دلیل مصدومیت و «امیدنور افکن» ‌نیز با توجه به حضور در رقابت های جام جهانی زیر 20 سال، همراه استقلال نیستند. اما سایر بازیکنان تیم از آمادگی کامل برای موفقیت مقابل العین برخوردارند.
وی گفت: در روزهای گذشته تمرینات خوبی را بازیکنان استقلال پشت سر گذاشتند تا مقابل نماینده فوتبال کشور امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص تاثیر دو بازیکن استقلال در دیدار پیش رو گفت: تیم جوانان ایران به امید نور افکن برای جام جهانی زیر 20 سال نیاز داشت و لازم بود که وی به ترکیب تیم پیروانی اضافه شود. اما کادر فنی استقلال نیز به خوبی تیم العین را آنالیز کرده و شرایط را سنجیده است. با این حال بازیکنان با کیفیتی در جمع آبی پوشان حضور دارند که به خوب می توانند جایگزین این دو بازیکن شوند.
عبداللهی در خصوص شناختی که از تیم العین امارات دارند، گفت: از نقاط ضعف و قوت تیم العین به خوبی شناخت داریم و بازیکن کلیدی این تیم را نیز می شناسیم. البته این تیم یکی از بهترین تیم های عربی حاضر در رقابت های لیگ قهرمان آسیا است و امیدوارم در دیدار روز دوشنبه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.
وی درباره تاثیر حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و حمایت آنان برای موفقیت تیم استقلال، اظهار داشت: قطعا وقتی ورزشگاه آزادی مملو از هواداران تیم فوتبال استقلال باشد، انگیزه و روحیه بازیکنان برای موفقیت دو چندان می شود. اما آنچه که باید هواداران در نظر بگیرند، همراه نیاوردن مواد آتش زا و نور لیزر به ورزشگاه است. زیرا هم اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکات تماشاگران ایران را زیر ذره بین قرار داده و هرگونه تخلفی از سوی آنان جریمه های سنگینی را برای باشگاه استقلال و محرومیت برای هواداران به همراه خواهد داشت.
گفتنی است، کنفدراسیون فوتبال آسیا تماشاگران تیم پرسپولیس تهران را از حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی با لخویا در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره جذب بازیکن برای تقویت تیم نیز گفت:‌ کادر فنی تصمیم دارد سه یا چهار بازیکن برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال به خدمت بگیرد و پس از دیدار رفت و برگشت مقابل العین امارات بازیکنان در نظر گرفته معرفی می شوند تا برای جذب آنان نیز اقدامات لازم انجام شود.
تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه اول خرداد ماه از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل العین امارات صف آرایی می کند. دیدار برگشت دو تیم نیز هشتم خردادماه در امارات برگزار خواهد شد.