مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر تخلف لیزر و پرتاب نارنجک در بازی با العین تکرار شود بازی بعدی ما در آسیا بدون تماشاگر می شود.

به‌ گزارش مرور نیوز، رضا افتخاری درباره جلسه‌ای که با مهدی تاج برگزار کرد، گفت‌: جلسه خوبی بود. نمایندگان دستگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها حضور داشتند تا برای پیشگیری از اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته رخ داد و به ضرر فوتبال ایران تمام شد، تصمیم‌گیری شود. ما بارها بیانیه دادیم و خواهش کردیم که اشیای ممنوعه را به ورزشگاه نیاورند اما توجه نشد و نتیجه‌اش این شد که باشگاه استقلال 54 هزار دلار جریمه پرداخت کرد  که اگر نمی‌دادیم محروم می‌شدیم. 54 هزار دلار پول کمی نیست. در جلسه هم گفتم که از تماشاگران ممنونیم که روز به روز شرایط را بهتر می‌کنند و بیشتر تماشاگران رعایت می‌کنند. آن معدود تماشاگران هم که تخلف می‌کنند امیدوارم با نصحیت از این کار دست بردارند.

او ادامه‌ داد: AFC  چند بار ما را تهدید کرد و نامه داد و در واقع اکنون خیلی به ما ارفاق کرده است. آن طور که من دریافت کرده‌ام در نامه آخر AFC این طور آمده که اگر تخلف تکرار شود بازی بعدی استقلال بدون هوادار خواهد بود. این در یک نامه رسمی به ما گفته شده است بنابراین از هواداران انتظار داریم که مسائل را رعایت کنند.