مدافع تیم ملی فوتبال گفت: کادر فنی برای برگزاری هر اردو و مسابقه، یک هدف و برنامه خاص دارد تا تیم‌ ‌ملی در مسابقات پیش‌رو عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارد.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز با تیم ملی ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 پیگیری می‌کند.

عزت الله پورقاز، عضو تیم‌ ‌ملی فوتبال درباره برگزاری تمرینات تیم‌ ‌ملی گفت‌: خوشبختانه با برنامه‌ای که کادر فنی در نظر گرفته، روند خوبی را پشت سر می‌گذاریم و آماده بازی با ازبکستان می‌شویم.

وی درباره وضعیت اردو گفت‌: همانطور که می‌دانید تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و اردوی تدارکاتی مناسبی را پشت سر می‌گذاریم. هدفمان این است با کسب آمادگی بالا در بازی برابر ازبکستان نتیجه‌ خوبی را رقم زنیم.

پورقاز در پایان درباره حضور در اتریش و انجام بازی تدارکاتی، خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی خارجی به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می‌کند. کارلوس کی‌روش برای هر بازی و تمرین هدف و برنامه خاص دارد. معتقدم انجام اردوی های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه به روند مناسب تیم کمک بالایی خواهد کرد.

مظاهری: تمرینات با کیفیت خوبی در حال برگزاری است

همچنین محمد رشید مظاهری، دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره این شرایط اردو خاطر نشان کرد: خوشبختانه همانند همیشه کیفیت تمرین خوب است و کادر فنی برنامه‌ریزی مناسبی را برای بازیکنان در نظر گرفته تا آمادگی مطلوبی را به دست آوریم.

وی افزود: با توجه به این که بازیکنان بعد از تعطیلات در اردوی تدارکاتی حاضر شده‌اند، باید به آمادگی برسند و سعی‌مان بر این است که خود را به استانداردهای تمرینی کادر فنی نزدیک‌تر کنیم و برای دیدارهای پیش‌رو آماده شویم.