سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اظهار خرسندی از حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ‌گفت:‌این افتخار بزرگی است و هیچ ترسی از بازی مقابل لخویا قطر نداریم .

به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس تهران و لخویا قطر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: متاسفانه نمی توانیم از حضور تماشاچیان بهره ببریم و این بحران بزرگی برای تیم است زیرا مسابقات فوتبال با حضور هوادارانش هیجان پیدا می کند.
وی ادامه داد: متاسفانه 100 هزار هوادار ما شانس تماشا و لذت دیدن این بازی در ورزشگاه را ندارند و طبیعی است که مسابقه در چنین فضایی خیلی سخت خواهد بود اما من مطمئن هستم که بازیکنانم جای یار دوازدهم تیم یعنی هواداران را پر می کنند و امیدوارم هواداران ما نیز با دیدن بازی از تلویزیون لذت برد را بچشند.
برانکو در ادامه اظهار داشت: لخویا تیم بسیار خوبی است،قاطعانه قهرمان لیگ قطر شده و صعود قدرتمندانه ای به این مرحله داشته است.
وی افزود: احترام زیادی برای این تیم قایلم همچون سایر تیم های برتر آسیا ،‌زیرا لیگ قهرمانان یک پله بالاتر از لیگ داخلی است و بازیکنان ما نشان دادند از هیچ تیمی نمی ترسند، مطمئن باشید هیچ تیمی هم بهتر از تیم ما نیست.
برانکو گفت:‌ به بازیکنانم اعتماد کامل دارم اگر چه بازی سختی مقابل لخویا داریم اما کوچکترین ترسی از این تیم نداریم زیرا ترس موجب کاهش اعتماد به نفس ما می شود .
وی در پاسخ به اینکه نبود هواداران چقدر بر عملکرد تیمش تاثیر خواهد داشت، خاطر نشان کرد: ‌ به طور قطع تاثیر زیادی دارد زیرا همانطور که همه دیدند هواداران تاثیر زیادی بر عملکرد و موفقیت تیم داشتند حتی زمانی که ما خیلی خوب ظاهر نشدیم ، نبود آنان فقدان بزرگی برای تیم است اما کار دیگری نمی شود کرد.
دیدار تیم های پرسپولیس تهران و لخویا قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا(دوم خرداد ماه ) ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این دیدار بدون هواداران پرسپولیس انجام خواهد شد.