دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان درحالی پایان هفته جاری آغاز می شود که در همین هفته دو دیدار به تعویق خواهد افتاد!

به گزارش مرورنیوز، دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان از روز جمعه سی ام مهر ماه آغاز می شود که در هفته نخست شاهد برگزاری دو دیدار و تعویق دو دیدار به دلیل عدم تکمیل مدارک تیم ها و حضور تیم شهرداری سنندج در رقابت های باشگاهی آسیا خواهیم بود.

در این هفته تیم تازه لیگ برتری شده هیات البرز میزبان نماینده استان کرمان است و تیم شهید چمران لارستان در شهر خود میزبان هدف پویان جوان قم است. برنامه این هفته بازی ها به این شرح است:

* هیات البرز - شهرداری بم
* شهید چمران لارستان - هدف پویان جوان قم

طبق قرعه صورت گرفته دو دیدار دیگر نیز بین تیم های حاضر در جدول برگزار خواهد شد اما این دو دیدار به تعویق خواهد افتاد، دیدار دو تیم شهرداری سنندج و تاسیسات دریایی به دلیل حضور تیم سنندج در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در قزاقستان به تعویق افتاده است، همین طور شهرآورد اصفهان نیز میان دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان به دلیل نقص مدارک هر دو تیم به تعویق افتاده است طبق اعلام فدراسیون این دو تیم در صورت ارائه مدارک خود هفته آینده دیدار معوقه شان را برگزار خواهند کرد.

در این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان ایران ۸ تیم شهرداری سنندج، تاسیسات دریایی تهران، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، هیات هندبال البرز، هدف پویان جوان قم، شهید چمران لارستان و شهرداری بم خواهیم بود.

در یازدهمین دوره رقابت ها در سال ۹۴ ثامن الحجج سبزوار قهرمان شده بود اما در این دوره این باشگاه به دلیل مشکلات مالی موسسه حامی‌اش در هیچ کدام از لیگ های برتر زنان و مردان حاضر نیست. تیم شهرداری سنندج در رده دوم و تاسیسات دریایی تهران سوم شده بودند.