ملی‌پوش جودو کشورمان گفت: خوشحالم که در هنگ‌کنگ روی سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستادم اما در کل آن مدالی که من و مسئولان و مربیان را راضی می‌کند مدال المپیک است.

به گزارش مرور نیوز،  محمد رشنونژاد در مورد کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: همه خوب‌های این قاره در هنگ‌کنگ حضور داشتند و رسیدن به مدال در این شرایط واقعا سخت بود اما به لطف خدا و کمک مربیان توانستم به این مهم برسم. برای رسیدن به فینال واقعا کار سختی را پیش رو داشتم.

وی ادامه داد: تمام جودوکارانی که توانستم در مبارزات ماقبل فینال از پیش رو بردارم عنوان‌دار و دارای رنکینگ بودند و از این بابت از خودم رضایت دارم. در فینال هم که جودوکار با تجربه و عنواندار ژاپن حضور داشت و فکر می‌کنم به خوبی از تجربیاتش در این مبارزه استفاده کرد. به هر صورت خوشحالم که در مسابقاتی که با این سطح بالا در حال برگزاری است توانستم به نشان نقره برسم.

ملی‌پوش 60-کیلوگرم جودو اظهار داشت: در این مدت کادر فنی و مسئولان فدراسیون واقعا هر چه از توانشان برمی‌آمد برای تیم انجام دادند و جا دارد تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشم. وضعیت تیم بسیار ایده‌آل شده و در آرامش و شرایط خوبی تمرینات را دنبال می‌کنیم و به مسابقات اعزام می‌شویم. این موضوع واقعا برای نفرات نعمت بزرگی‌ است.

رشوند‌نژاد گفت: نگاه همه ما کسب مدال در المپیک است و با توجه به وضعیت موجود فدراسیون نسبت به گذشته امیدواری بیشتری نسبت به رسیدن به این موفقیت داریم و بدون اغراق حالا این هدف به هیچ وجه دور از دسترس هیچ کدام از بچه‌ها نیست. روزگار جودو هر روز درخشان تر از گذشته می‌شود و نشاط و شادابی به این رشته بازگشته است.