سرمربی بارسلونا پس از قهرمانی در کوپا دل ری در آخرین نشست خبری‌اش حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز و ‌به نقل از آس، بارسلونا با پیروزی سه بر صفر برابر آلاوس قهرمان کوپا دل ری شد. لوییس انریکه پس از این بازی گفت‌:  فصل را همان طور که انتظار داشتیم به پایان رساندیم و جام دیگری فتح کردیم. این جام را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. آلاوس فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت اما ما تیمی هستیم که به رقابت در فینال ها عادت داریم. خیلی خوب بازی کردیم.

این دیدار آخرین بازی انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا بود. او در این رابطه اظهار کرد: پایان خوبی بود. خیلی مشتاق هستم تا استراحت کنم، کنار خانواده‌ام باشم و از تعطیلات لذت ببرم. فتح 19 جام در دوران با شکوه بارسلونا نشان می‌دهد که بازیکنان در سطح عالی ظاهر شدند. من هم از این لحظات لذت بردم. این عناوین را بازیکنان فتح کردند.

سرمربی اسپانیایی افزود: از تصمیمی که گرفتم خشنودم. چند ماه پیش این موضوع را به صورت رسمی اعلام کردم. من و تیم این دوران را زیبا خواهیم دید. افسوس نمی خورم چون از 13 جام ممکن 9 قهرمانی به دست آوردیم. نمی‌دانم در آینده چه کاری انجام خواهم داد. حاضرم در ورزش دیگری مربیگری کنم. مطمئنم تجربه خوبی خواهد بود. از این سه سال خیلی لذت بردم. توانستم به همراه آبی‌ اناری‌ها، دوستانم و خانواده‌ام از این لحظات لذت ببرم. به همراه آنها رقابت کردن خیلی زیباست. این عناوین را به همسر و خانواده ام تقدیم می‌کنم.

انریکه درباره رئال مادرید اظهار کرد: رقابت همیشه سالم است و باید  وجود داشته باشد. حرف دیگری نیست. مهم تر از همه احساس غرور نسبت به رنگ ها (تیم ها) است.

لیونل مسی در دیدار فینال درخشید. سرمربی بارسلونا در این باره گفت‌:  او از همه جهت ها فوق‌العاده‌ است. می‌تواند  از هر چیزی به بهترین شکل ممکن لذت ببرد. 30 سالی اش را جشن خواهد گرفت. برای این که شماره یک جهان باشید باید همه چیز را کنترل کنید و از لحاظ جسمانی خیلی قدرتمند باشید. او خیلی مراقب خود است.