مرحله دوم تست سلامت دوچرخه سواران با تست‌گیری از 27 رکابزن شهرهای تهران و کرج انجام شد.

به گزارش مرور نیوز، فدراسیون دوچرخه سواری با هدف کنترل دوپینگ در رکابزنان، مرحله دوم از تست سلامت خود را این بار با دعوت از رکابزنان استان تهران انجام داد.

محمد سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری، گفت: در این مرحله از تست گیری از 27 رکابزن زن و مرد بخش جاده و پیست شهرهای تهران و کرج برای انجام این تست دعوت به عمل آوردیم.

وی افزود: ما 24 ساعت قبل از این رکابزنان را دعوت کردیم اما قرار است مرحله دوم این تست ها به صورت سرزده و بدون اطلاع دوچرخه سواران باشد. مرحله اول این تست سلامت، روز پنج شنبه گذشته و بدون اطلاع و سرزده از رکابزنان حاضر در اردوی تیم ملی پیست کشورمان دریافت شد.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری تأکید کرد: رکابزنان در آینده برای حضور در مسابقات مختلف داخل کشور، اعم از قهرمانی کشور و لیگ و همچنین حضور در تیم های ملی و اعزام به رقابت های برون مرزی تحت قالب تیم ملی و باشگاهی باید در پرونده خود این تست سلامت را داشته باشند.

سلگی تصریح کرد: این تستها دو نمونه A و B دارند که در سطح اعتراض به تست اول، تست دوم نیز آزمایش خواهد شد. مرحله دوم تست سلامت دوچرخه سواران عصر روز گذشته انجام گرفت.