امیلیو بوتراگنیو، اسطوره رئال مادرید و از مدیران ارشد باشگاه مدعی شد که حاضر است سه جام قهرمانی لالیگا را که در زمان بازیگری اش با رئال کسب کرده با چمپیونزلیگ عوض کند.

به گزارش مرور نیوز، رئال در فینال چمپیونزلیگ باید به مصاف یوونتوس برود. سپیدپوشان که در 3 سال اخیر، 2 قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورده اند، بار دیگر به دنبال کسب قهرمانی هستند و بوتراگینو از ارزش بالای این جام صحبت کرد.

بوتراگنیو: 3 قهرمانی لالیگا را با یک CLعوض می‌کنم

او گفت: من حاضرم سه جام قهرمانی لالیگا ام را با یک چمپیونزلیگ عوض کنم. شکی در این نیست. در آن دوره برای حضور در چمپیونزلیگ باید قهرمان لالیگا می‌شدیم پس چمپیونزلیگ به آن ارجحیت داشت."

آمانسیو آمارو، دیگر اسطوره رئال نیز در این رابطه گفت:" برای من بردن لیگ بسیار رضایت بخش بود ولی کاملا عادی و یکنواخت شده بود. از اینکه هواداران اینگونه تیم را حمایت می‌کنند خیلی خوشحالم."

سانتیاگو سولاری نیز در این رابطه گفت:" در لالیگا باید بیشتر ثبات داشته باشید. در لیگ، همه بازیکنان می‌توانند بازی کنند و تیم به صورت گردشی به میدان می‌رود. کادر فنی و تیم باید تمام سال آماده باشند. برای همین است که بردن لیگ کار دشواری است، مخصوصا در اسپانیا."