مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با درخششی که در بازی خانگی کاتالان‌ها برابر منچسترسیتی داشت، رکورد جدیدی در کارنامه افتخاراتش برجای گذاشت.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید که در این بازی لیونل مسی ستاره بی‌چون و چرای میدان بود.

مسی که در این بازی هت‌تریک کرد، با این سه گل آمار گل‌هایش در بازی‌های خانگی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 50 رساند و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در بازی‌های خانگی تیمش در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی اروپا چنین رکوردی را برجای می‌گذارد. پیش از این مسی با رائول گونزالس، مهاجم پیشین رئال مادرید در زدن بیشترین گل در بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان اروپا برابر بود.

سه گل مسی در این بازی همچنین گل‌های او برابر تیم‌های انگلیسی را به 16 افزایش داد تا نشان دهد که تیم‌های جزیره قربانیان محبوب کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستند.

مسی با گل‌هایی که به تیم سرمربی پیشین خود زد برای هفتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا هت‌تریک کرد و از این حیث نه تنها هیچ بازیکنی بلکه هیچ تیمی جز رئال مادرید که بازیکنانش مجموعاً 9 بار در این رقابت‌ها هت‌تریک کرده‌اند، به پای او نمی‌رسد.