هافبک رئال مادرید در عرض چهار سال سال و نیم 13 فینال را تجربه کرده است.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز و ‌به نقل از مارکا، تونی کروس مرد فینال‌ها است. هافبک آلمانی با 27 سال کلکسیونی از عناوین دارد و بارها فینال‌ها را تجربه کرده است. این موضوع به خاطر حضور کروس در بایرن مونیخ، رئال مادرید و تیم‌ ‌ملی قدرتمند آلمان است. او شنبه نوزدهمین فینال خود را تجربه خواهد کرد که تنها در پنج فینال نتوانسته است به میدان برود. بازیکن آلمانی در همه بازی‌ها تعیین کننده بود. تنها در فینال‌های 2015 و 2011 حضور نداشت.

آمار این بازیکن در چهار سال و نیم اخیر فوق‌العاده‌ بوده است. او در کاردیف چهاردهمین فینال خود را در این مدت تجربه خواهد کرد. او این وضعیت را در بایرن، مادرید و تیم‌ ‌ملی به دست آورد. نخستین حضورش در دیدار نهایی به 30 می 2009 (هشت سال پیش) بر می‌گردد. او در لورکوزن پا به توپ بود و به فینال جام حذفی رسید اما نایب قهرمان شد. او در زمستان به صورت قرضی به این تیم رفته بود. از این سال دوران درخشان هافبک آلمانی شروع شد.

او در سال 2013 به بایرن بازگشت و به یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم تبدیل شد. پنج فینال را تجربه کرد. دو فینال را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد ( لیگ قهرمانان و جام حذفی). در جام جهانی برزیل به همراه تیم‌ ‌ملی آلمان به دیدار نهایی رسید و با شکست آرژانتین قهرمان جهان شد و یکی از بهترین فینال‌های خود را تجربه کرد. در این سال در آلمان قهرمانی در جام حذفی، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد(دو جام آخر را به همراه رئال مادرید کسب کرد). او پس از یک سال حضور نداشتن در فینال ها (۲۰۱۵) ، سال 2016 دو بار توانست در دیدار نهایی عنوان قهرمانی را بالای سر ببرد. کروس شنبه نخستین فینال خود را در سال 2017 تجربه خواهد کرد. او تقریبا در همه سال‌ها به خاطر حضور در تیم‌های بزرگ حضور در دیدار نهایی را تجربه کرده است. کروس در فینال کاردیف به میدان خواهد رفت؛ این فینالی دیگر برای هافبک آلمانی است که از سال 2013 آن را از دست نداده است.