سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قصد داریم به تماشاگران و به همه آنهایی که از تلویزیون اولین مسابقه تیم ما را در لیگ جهانی 2017 دنبال می‌کنند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره نخستین مسابقه شاگردانش در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ ، اظهار داشت: امروز (جمعه) به مصاف یکی از تیم‌های برتر دنیا می‌رویم. ایتالیا نایب قهرمان المپیک است.

وی با بیان اینکه ایتالیا در هفته نخست لیگ جهانی میزبان است، عنوان کرد: به طور قطع سالن مسابقات هم پر از تماشاگران ایتالیایی خواهد شد. امیدوارم ایرانی‌ها هم به سالن بیایند و تیم ایران را تشویق کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مسابقات آغازین لیگ جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: امیدوارم والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

کولاکوویچ تاکید کرد: قصد داریم به تماشاگران حاضر در سالن و به همه آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دنبال می‌کنند، ثابت کنیم که تیم ایران آماده است، زیرا یک ماه و نیم، شاید کمتر از دو ماه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم برای تک تک توپ‌های بازی بجنگیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۳۰: ۲۲ امشب به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ به مصاف ایتالیا می‌رود.