صبای قم در حالی به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت که پیش‌بینی می‌شود چهار تغییر در ترکیب این تیم نسبت به بازی با فولاد خوزستان ایجاد شود.

به گزارش مرورنیوز، پس از یک باخت و پنج تساوی بالاخره صبا در هفته هفتم مقابل سایپا به پیروزی رسید تا کمی شرایط این تیم بهتر شود اما باخت 2 بر صفر در مسابقه اخیر برابر فولاد خوزستان این تیم را تا رتبه چهاردهم جدول پایین برد و اوضاع آنها را دوباره مثل قبل کرد.

مرفاوی در بازی گذشته برابر فولاد حمیدرضا دیوسالار و مسعود حق‌جو را در خط دفاعی و کریم اسلامی و احمد حسن‌زاده را در خط حمله در اختیار نداشت و نتوانست از چهار بازیکن اصلی خود استفاده کند ولی دو نفر از آنها در بازی برابر گسترش فولاد که ساعت 16:50 فردا جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود به میدان خواهند رفت.

حامد لک که عملکرد خوبی در این فصل از خود به نمایش گذاشته مثل هشت دیدار قبل دروازه‌بان صبا برابر تیم فراز کمالوند است؛ میرهانی هاشمی در غیاب حق‌جو و بیک‌زاده در کنار دیوسالار به عنوان مدافع میانی به کار گرفته می‌شود و در سمت راست و چپ خط دفاعی مرفاوی به ترتیب قاسم دهنوی و پویا سیف‌پناهی بازی می‌کنند.

میلاد ابطحی هافبک دفاعی صبا است اما احتمال می‌رود به جای وحید علی‌آبادی نسبت به بازی گذشته، مهران امیری در ترکیب قمی‌ها جای بگیرد و یک خط جلوتر از آنها کیوان امرایی و سید علی فاطمی بازی کنند و سید مهدی حسینی در مقایسه با دیدار مقابل فولاد در ترکیب نباشد؛ حسن‌زاده نیز با رفع مصدومیت دوباره به ترکیب صبا بر می‌گردد و همراه عنایتی دو مهاجم صبا برابر گسترش فولاد را تشکیل می‌دهند.