آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران با بیان اینکه حقش در مبارزه مقابل اسماعیل‌پور خورده شده، گفت: داور و رییس تشک پس از مبارزه تاکید کردند اسماعیل‌پور باید دیسکالیفه می‌شد اما نمی دانم چرا هنگام مبارزه به اعتقادشان عمل نکردند!

به گزارش مرور نیوز، مهران نصیری، درباره حادثه برخوردش با تابلوی تبلیغاتی توسط مسعود اسماعیل پور در لیگ کشتی آزاد اظهار کرد:اسماعیل پور بخاطر عصبانیت و درحالیکه 6 بر 5 از من عقب بود من را به سمت تابلوی تبلیغاتی پرتاب کرد که باعث شد شدیدا از ناحی دست و کمر دچار آسیب دیدگی و جراحت شوم. بدلیل این اتفاق دست و کمرم کبود شده و ورم دارد. البته شب گذشته پس از این اتفاق به بیمارستان رفتم و از نقاط آسیب دیده ام‌ آر آی گرفتم که خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا اسماعیل‌پور پس از این مبارزه از وی دلجویی کرده یا خیر گفت:نه! پس از کشتی من را سریعا به بیمارستان بردند و فرصت نشد. اما اسماعیل‌پور تماسی با من نداشت. البته مردم جویبار خود بسیار فهیم هستند و دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. آن‌ها بابت این اتفاق از من عذرخواهی کردند و از سوی دیگر تاکید کردند حق من در این مبارزه پیروزی بوده است.

نصیری:مردم جویبار از من عذرخواهی کردند اما اسماعیل‌پور نه/ با بدنی کبود و پر از زخم ضربه شدم!

نصیری در پاسخ به این سوال که با توجه به عمدی بودن حرکت اسماعیل‌پور، چرا داوران او را جریمه نکردند گفت: این را باد از خودشان بپرسید. آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است!

وی با انتقاد از قضاوت داوران در این مبارزه گفت: من در حالیکه 6 بر 2 از اسماعیل پور جلو بودم و دائما رو به جلو حرکت می‌کردم ، یک خم حریف را بالا آوردم اما در کش و قوس کشتی موفق نشدم او را خاک کنم. زمانی که داور سرپا داد در کمال تعجب داور 2 پوئن اخطار به من داد و اسماعیل‌پور 4 امتیازی شد! وقتی هم که علت این تصمیم عجیب و غیرعادلانه را پرسیدم به من گفتند ساکت باش. در طول مبارزه اسماعیل‌پور کم کار بود اما هیچ اخطاری نگرفت و به جای او به من پوئن اخطار دادند.

نصیری افزود: کاش داوران در این مبارزه حق را اجرا می‌کردند و کاری با این نداشتند که حریف من چه کسی است و یا در شهرش مبارزه می‌کند. من برای اسماعیل‌پور به عنوان یک کشتی‌گیر با تجربه و مدال‌دار جهانی احترام زیادی قائلم اما این دلیل نمی‌شود که حقم نادیده گرفته شود. به هر حال همه قهرمانان باید روزی کنار بروند و این چرخه‌ای است که هواره برقرار بوده و متوقف نمی‌شود. داوران باید این را بدانند که همه کشتی گیران زحمت می‌کشند و عرق می‌ریزند و نباید کاری به نام و عنوان حریفان داشته باشند.

عضو تیم ستارگان کاشان در لیگ برتر کشتی آزاد تصریح کرد: داور و رییس تشک پس از این مبارزه تاکید کردند اسماعیل‌پور باید دیسکالیفه می‌شد و حق من پیروزی در این مبارزه بوده است.اما نمی‌دانم چرا این حرف را هنگام مبارزه نزدند و به اعتقادی که داشتند عمل نکردند؟ سالن مملو از جمعیت جویبار به شدت اسماعیل‌پور را تشویق می کردند و جو سالن خیلی سنگین بود اما داوری نباید تحت تاثیر این جو قرار می‌گرفت.

نصیری درباره باختش با ضربه فنی مقابل اسماعیل‌پور گفت: پس از اینکه به تابلوی تبلیغاتی شدیدا برخورد کردم دست و کمرم کبود و زخم شد و شدیدا احساس درد داشتم به حدی که دیگر توانی برای ادامه مبارزه نداشتم اما علیزاده سرمربی تیم از من خواست به هر قیمتی که شده یک دقیقه دیگر طاقت بیاورم تا کشتی تمام شود. در چنین شرایطی و با بدنی کبود و پر از زخم مقابل حریف ضربه فنی شدم!

وی در پایان تاکید کرد: من فقط حقم را می‌خواهم. یکی بیاید من را قانع کند که چرا وقتی یک خم اسماعیل پور دست من بود داوران به من دو پوئن اخطار دادند. به حدی این قضاوت بد بود که مردم فهیم جویبار فهمیدند چه اتفاقی افتاده و از من عذرخواهی کردند!