دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال قصد دارد با همراهی سایر هم پستی های سابقش اقدامی زیبا برای دروازه بان تیم ملی ایتالیا انجام دهد.

به گزارش مرورنیوز، پس از عملکرد فوق العاده جیان لوئیجی بوفون در دیدار یوونتوس و لیون بسیاری از فوتبالیست های مطرح دنیا به تمجید از این دروازه بان ایتالیایی پرداختند. بوفون در شرایطی بار دیگر درخشش فوق العاده ای در یوونتوس داشت که انتقادهای زیادی از او می شد اما این دروازه بان نشان داد همچنان در اوج بسر می برد و می تواند درخشش خوبی داشته باشد.

عملکرد خوب بوفون مورد توجه چند تن از دروازه بان های سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز قرار گرفته، تا جایی که آنها به همت نیما نکیسا قصد کرده اند کار بزرگی برای این دروازه بان انجام دهند.

نیما نکیسا در این باره به "ورزش سه" می گوید: «من فکر می کنم اسطوره لقبی است که باید به دروازه‌بان فوق‌العاده ایتالیا بدهیم. بوفون قطعا می‌تواند به نماد دروازه‌بانی در دنیا تبدیل شود. مسئولان فیفا باید جایزه‌ای را با نام بوفون به دروازه بانان برتر دنیا اهدا کنند تا شاید تقدیری مناسب از سنگربان بی‌همتای ایتالیا باشد. من نیز پیشنهاد دادم دروازه بان های سابق تیم ملی ایران یک هدیه ویژه برایش در نظر بگیریم.»

دروازه بان سابق تیم ملی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: «این موضوع فعلا در حد پیشنهاد است اما خودم پیگیر هستم تا چند دروازه بان سابق تیم ملی مثل عابدزاده، برومند، طباطبایی، رحمتی و... را با خود همراه کنم و یک هدیه ویژه برای بوفون در نظر بگیریم و به ایتالیا ارسال کنیم. این هدیه می تواند یک فرش دستباف ایرانی و یا صنایع دستی باشد. موضوعی که فرهنگ ایران و ایرانی را به جهانیان نشان خواهد داد.»

نکیسا در ادامه تاکید می کند: «من تماس هایی را در این باره برقرار می کنم و به عنوان متولی داستان تلاش می کنم این موضوع عملی شود. این حرکت در روابط مردم ایران با جهانیان بسیار موثر است و بسیار علاقه مند به انجام آن هستم.چنین حرکتی اشاعه دهنده فرهنگ مهربانی از سوی ایرانی ها به ذهن مردم دنیا است و می تواند برد رسانه ای خوبی داشته باشد.»