سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش بازی سختی را مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشته است.

به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی در یک فضای بسیار عالی برگزار شد. می‌دانستیم که چه بازی سختی در انتظارمان است، آنهم مقابل تیمی که تغییراتی زیادی داشته و بعد از هر تعطیلات بهتر شده است.

وی اظهار داشت: استقلال خوزستان حریف همیشه خطرناکی است و ما می‌دانستیم که این تیم می‌تواند در زمین مسابقه کارهای بزرگی انجام دهد. این یک نبرد بین قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته بود که از حساسیت آن آگاهی داشتیم. البته ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و آن طور که باید انرژی نگذاشتیم، همین مسئله باعث شد که حریف جلو بیفتد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم کاملا متفاوت ظاهر شدیم و نشان دادیم که استحقاق زیادی داریم. البته نتیجه تساوی کاملاً منطقی بود. خیلی مهم بود که ما همچنان بازی‌های خود را بدون باخت پشت سر بگذاریم و تلاش خواهیم کرد هفته آینده با یک نتیجه خیلی خوب راهی تعطیلات مجدد لیگ شویم، دیدار مقابل نفت آبادان که کیفیت بالایی از خود نشان داده و نتایج غیرمنتظره‌ای کسب کرده است.

برانکو خاطرنشان کرد: از هواداران بابت حمایتی که امروز از تیم کردند تشکر می‌کنم. آنها واقعاً در اهواز بی‌شمار هستند. متاسفم که نتوانستیم 3 امتیاز را برای هواداران به ارمغان بیاوریم، اما حقیقت این است که از نتیجه کسب شده ناراضی نیستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تعطیلات دوباره لیگ به ضرر آنها خواهد بود یا خیر عنوان کرد: من دنبال توجیه و بهانه نیستم، ما قبل از بازی با نفت فقط یک جلسه توانستیم با حضور 6 ملی‌پوشمان تمرین کنیم و طبیعی است که آنها سرحال برنگردند. وقتی آنها خسته باشند مسلماً دچار مشکل می‌شویم. این موضوع شاید شامل همه بازیکنان تیم ملی که راهی تمرینات باشگاهی خود می‌شوند، بشود. واقعا در روزهای اخیر خستگی را در امیری، طارمی، انصاری و دیگر ملی‌پوشان احساس کردیم، اما با این حال دنبال بهانه و توجیه نیستیم.

وی در واکنش به بازگشت رامین رضاییان به ترکیب پرسپولیس گفت: امروز رضاییان را در پست جلو استفاده کردیم و عملکردش بد نبود، در حال حاضر ما در دفاع بازیکنان خوبی داریم که عملکردشان خوب بوده و من از آنها رضایت دارم. بازیکنی مثل سیدجلال حسینی، انصاری، ربیع‌خواه و ماهینی که ترکیب دفاعی خوبی تشکیل داده‌اند و طبیعی است دوست نداشته باشم به این ترکیب موفق دست بزنم. البته باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.

برانکو درباره نیمکت نشینی امید عالیشاه که گویا به خاطر مسائل انضباطی بوده است، گفت: جریمه انضباطی نداریم وقتی کسی را جریمه می‌کنیم دیگر او را کنار تیم نخواهیم داشت. این ارزیابی من بود که عالیشاه از ابتدا در ترکیب نباشد. چه رضاییان روی نیمکت باشد یا عالیشاه فرقی نمی‌کند و ما دنبال این هستیم که 11 نفر منتخب را به میدان بفرستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره مصدومیت عالیشاه اظهار داشت: این بازیکن از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده که باید وضعیت او را بررسی کنیم.