خورخه فوساتی سرمربی تیم ملی قطر پس از کسب پیروزی مقابل کره جنوبی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش مرور نیوز، و به نقل از وب سایت الکاس خورخه فوساتی سرمربی تیم ملی قطر علیرغم کسب پیروزی برابر کره جنوبی در دوحه از سمت خود استعفا کرد. این نتیجه باعث شد تا صدرنشینی تیم ملی ایران قطعی شود.


نتایج ضعیف تیم ملی قطر در دو دیدار ابتدایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه باعث شد تا صبر قطری‌ها خیلی سریع لبریز شود و سرمربی خود را تنها بعد از دو شکست از کار برکنار کنند؛ دو شکستی که برابر تیم ملی ایران و ازبکستان به دست آمد. فدراسیون فوتبال قطر خیلی سریع جانشین کارینو را انتخاب کرد و خورخه فوساتی هموطن این مربی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. اما باز هم قطری ها نتوانستند به نتایج دلخواه خود دست یابند تا اینبار فوساتی که امیدی برای راهیابی به جام جهانی نداشت از سمت خود استعفا کند.


تیم ملی قطر با کسب پیروزی خانگی برابر کره جنوبی 7 امتیازی شد و با یک امتیاز بالاتر از چین رتبه پنجم گروه را به خود اختصاص داد؛ عنابی ها عملا شانسی برای صعود از گروه و رسیدن به مرحله پلی آف ندارند، چرا که کره جنوبی و ازبکستان به ترتیب با 13 و 12 امتیاز شانس های اصلی گروه اول برای کسب رتبه های دوم و سوم به شمار می روند.


گفتنی است شکست کره جنوبی در خانه باعث شد تیم ملی ایران پیش از برگزاری دو دیدار باقی مانده مقتدرانه به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند و نتایج بازی های باقی مانده تاثیری در جایگاهش نداشته باشد.


ضمن اینکه اتحادیه فوتبال قطر ضمن قدردانی از زحمات فوساتی اعلام کرد که در دو دیدار باقی مانده فلیکس سانچز مربی تیم المپیک قطر جانشین فوساتی خواهد شد.