سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی مسوولیت شکست برابر قطر را برعهده گرفت و از دلیل بازی ضعیف تیمش سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از سایت عربی کره، تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی در ادامه‌ روند بد خود در انتخابی جام جهانی این بار با نتیجه‌ سه بر دو برابر قطر تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به روسیه بسیار سخت شود.

کره جنوبی با پیروزی در این دیدار می‌توانست اختلاف خود را با ازبکستان تیم سوم جدول رده‌بندی به چهار امتیاز افزایش دهد اما این شکست باعث شد تا اختلاف هم چنان یک امتیاز باقی بماند و کار کره‌ای‌ها برای صعود به جام جهانی روسیه سخت شود.

اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی تیم‌ ‌ملی کره جنوبی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: من مسوولیت این شکست را برعهده می‌گیرم، چرا که مربی تاکتیک تیم را تعیین و ترکیب اصلی تیم را انتخاب می‌کند. نتوانستیم به خوبی کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم. در نیمه نخست بد ظاهر شدیم اما در نیمه دوم کمی بهتر شدیم. می‌توانستیم گل سوم را به ثمر رسانیم و پیروز بازی شویم اما این قطر بود که به گل سوم رسید و در نهایت سه امتیاز را به دست آورد.

او ادامه‌ داد: در این دیدار مثل دیدار دوستانه برابر عراق ترجیح دادیم که از سه مدافع استفاده کنیم. در خط دفاعی بد ظاهر شدیم و تراکم لازم را نداشتیم و همین باعث شد تا بازنده بازی شویم.

سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها در پایان سخنانش گفت‌: من به دنبال هیچ گونه عذر و بهانه‌ای نیستم اما شرایط برای ‌ما در این دیدار سخت بود. چند بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتیم. اگر هون شین و سونگ را در اختیار داشتیم شرایط الان فرق می‌کرد. امیدوارم که این دو بازیکن را در دو دیدار باقی‌ مانده در اختیار داشته باشیم.