ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق چلسی اذعان داشت که به خاطر اخراج شدنش در فصل قبل، هیچ کینه ای از این تیم به دلش نمانده است.

به گزارش مرور نیوز، مورینیو در اواسط فصل گذشته و در حالیکه بدترین دوران مربیگری خود را سپری می کرد، از چلسی اخراج شد و تابستان امسال هدایت یونایتدها را برعهده گرفت.

مورینیو گفت: آبرامویچ تصمیم به اخراج من گرفت و این اتفاق هرگز با رضایت طرفین نبود. من با باشگاه را بدون گفتن هیچ جمله توهین آمیزی نسبت به هیچ یک از ارکان چلسی ترک کردم. من علاقمند بودم تا به جای ادامه مربیگری در کشورهای دیگر، مسائلی را در چلسی تغییر بدهم اما زمان به من این اجازه را نداد. این تصمیم توسط ریاست باشگاه گرفته شد و من نیز در نهایت ادامه و احترام، برگه ها را امضا کردم و سعی کردم آرامش خودم را حفظ کنم.

من صبر کردم تا تیمی در انگلیس به سراغ من بیاید و خوشبختانه حالا شانس هدایت تیم بزرگی مثل منچستر را دارم. بعد از جدایی از چلسی، زندگی روزمره خود را در لندن ادامه دادم و کارهایی مثل فوتبال دیدن، قدم زدن در خیابان و رفتن به باشگاه را از سر گرفتم. اخراج شدن از یک باشگاه برای هیچ کس خوشایند نیست اما باید پذیرفت که بخشی از حرفه ما به شمار می آید و این اتفاق شامل خیلی از مربیان بزرگ در تاریخ فوتبال نیز شده است. اگر قادر به انجام هیچ کاری در چلسی نبودم، این جدایی برای من بسیار سخت تر بود اما من زمانی از چلسی جدا شدم که احساس می کردم کار خود را به خوبی انجام داده ام.

من احساس می کنم که این اتفاق علیرغم میل باطنی سران چلسی رخ داد. اما حتی اگر آنها با میل و علاقه من را اخرج کرده باشند، نمی توان کتمان کرد من بخشی از تاریخ این باشگاه هستم و آنها نیز جزئی از دوران مربیگری من به شمار می آیند.