پرسپولیس هفته آینده در استادیوم آزادی میزبان نفت آبادان و شاگردان نادر دست نشان خواهد بود و امتیاز این بازی می تواند نقش اساسی در جایگاه استقلال پیش از تعطیلات داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که اکنون به عنوان صدرنشین لیگ در پایان هفته نهم به کار خود خاتمه داده اند، هفته آینده میزبان نفت آبادان خواهند بود که توانست در استادیوم تختی اهواز با سه گل برابر ماشین سازی به برتری برسد و در رتبه چهارم جدول جای گیرد.

استقلال تهران که توانسته با علیرضا منصوریان با عبور از حواشی و انتقادات ابتدای فصل به نتیجه لازم در هفته نهم دست یابد و با پیروزی برابر سایپا به رتبه پنجم رسیده، چشم به امتیازات دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان دوخته است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت توقف برابر نفت آبادان و پیروزی آبی پوشان، بزرگترین سود را به شاگردان منصوریان خواهند رساند تا این تیم علاوه بر کم شدن امتیازاتش با تیم صدرنشین یک رتبه نیز در جدول صعود کند و جانشین نفت در رده چهارم شود.

استقلال در صورت لغزش علی دایی و تیمش نفت تهران برابر سیاه جامگان می تواند رتبه سوم این تیم را نیز در جدول نشانه بگیرد و صعودی جالب توجه در پایان هفته دهم داشته باشد.