سرمربی چلسی از شرایطش در این باشگاه راضی نیست ولی با این حال با اصرار سران باشگاه می‌خواهد در این تیم بماند.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از دیلی تلگراف، آنتونیو کونته موفق شد چلسی را در فصل گذشته به مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند و در اولین فصل حضورش در این تیم یک جام قهرمانی را به دست بیاورد.

او برای این که چلسی به سرنوشت دو سال پیش گرفتار نشود از سران باشگاه درخواست کرده که بازیکنان مورد نظر خود را خیلی زود جذب کند ولی این باشگاه لندنی تاکنون فعالیتی در فصل نقل‌ و انتقالات نداشته و علاوه بر این، جدایی دیگو کاستا نیز از جمع آبی‌پوشان قطعی شده است. همین وضعیت باعث شد تا آنتونیو کونته به شدت از عملکرد مسئولان باشگاه چلسی ناراحت باشد و معتقد است با توجه به تقویت رقیبان نباید چلسی زمان را از دست ‌بدهد.

نارضایتی کونته از شرایط چلسی حتی زمزمه‌هایی را پیش آورد که او می‌خواهد این تیم را ترک کند و به فوتبال ایتالیا بازگردد. با این حال در جلسه فوری بین آبراموویچ و آنتونیو کونته، او به حضورش در این تیم‌ ‌ادامه‌ دهد و جدا نشود.

باشگاه چلسی همچنین تمدید قرارداد را نیز برای کونته آماده کرده است و این مربی می‌خواهد به حضورش در تیم آبی‌پوش شهر لندنی ادامه‌ دهد.

از روملو لوکاکو به عنوان گزینه اصلی چلسی برای جانشینی کاستا یاد شده است. همچنین این مربی تمایل دارد باکایوکو را از موناکو به خدمت بگیرد تا چلسی برای فصل آینده که باید در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد تقویت شود.