به نظر می رسد عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی دورتموند تنها یک گام تا پیوستن به بارسلونا فاصله دارد.

به گزارش مرور نیوز، در هفته های اخیر اخبار فراوانی در مورد احتمال انتقال عثمان دمبله، گلزن جوان زنبورها به نوکپپ شنیده شده و حالا به نظر توافقات مالی بین دو باشگاه بارسلونا و دورتموند در این خصوص صورت گرفته است.

اخبار حاکی از آن است که بلوگرانا از زمانیکه دمبله 15 ساله بود وی را زیر نظر داشته و علیرغم مذاکرات نافرجام تابستان سال قبل، امسال عزم خود را برای جذب او جزم کرده است.

اولین خرید بزرگ بارسلونا در تابستان قطعی شد ؟

دیروز نشریه آلمانی "بیلد" طی گزارشی فاش کرد که بارسا و دورتموند بر سر انتقال 50 میلیون یوویی دمبله به توافق رسیده اند و به زودی قرار است قراردادی 5 ساله مابین طرفین امضا شود. البته طبیعتا باشگاه بارسلونا تا قطعی نشدن انتقال این اطلاعات را تایید نخواهد کرد.

همچنین نشریه فرانشوی "فرانس فوتبال" نیز گزاشی در خصوص این انتقال چاپ کرده که در آن عنوان شده ه بارسا قصد ندارد مبلغ 80 میلیون یورو مورد نظر دورتموند را بپردازد و احتمالا توافق بر سر عدد 50 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یورو برای بندهای مختلف دیگر قطعی خواهد شد.

اولین خرید بزرگ بارسلونا در تابستان قطعی شد ؟

امروز نشریه "اسپورت" که نزدیک به باشگاه بارسلونا است نیز این خبر را تایید کرده و احتمال فراوانی وجود دارد که این رقم مورد توافق حقیقت داشته باشد.

در صورت حضور دمبله در ترکیب بارسا، اخباری مبنی بر انتقال مسی به میانه میدان وجود دارد و این اتفاق دست والورده برای ایجاد تنوع تاکتیکی بازتر خواهد کرد.

البته اگر انتقال دمبله به هر دلیلی میسر نشد، احتمالا شاهد بازگشت جرارد دلوفئو به نوکمپ خواهیم بود اما طبیعتا بارسا همیشه خواهان بهترین هاست و برای خرید بهترین ها باید بالاترین مبالغ را بپردازید.