تیم فولاد خوزستان با توجه به اینکه تاکنون در فصل نقل و انتقالات، تحرک خوبی  داشته است اما هنوز تیم مدنظر پورموسوی تکمیل نشده است.

به گزارشمرور نیوز، سید سیروس پورموسوی بعد از شگفتی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور با یک تیم پر از مشکل در جمع 16 تیم برتر به فولاد خوزستان پیوست تا با تیم قرمز اهواز در لیگ هفدهم حضور داشته باشد.

تا کنون بازیکنانی چون حمید گلزاری، رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، نوید عاشوری و آرمان رمضانی با فولاد خوزستان قرارداد بسته اند و همچنین احمد عبدالله زاده، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، سینا مریدی قراردادشان را تمدید کرده اند.

در این میان هنوز وضعیت بختیار رحمانی با فولاد خوزستان مشخص نشده و این تیم در تمامی پست ها این تیم نیاز به بازیکن دارد.

درون دروازه در حال حاضر تنها احسان مرادیان گزینه دروازه بانی فولاد است و صحبت های مسئولان این تیم برای جذب گلر اصلی تاکنون بی فایده بوده است.

ایوب والی و عبداله کرمی دو مدافع فصل قبل نیز در این فصل حضور خواهند داشت اما هیچ بازیکنی برای جانشینی این دو روی نیمکت حضور ندارد.

یوسف وکیا مدافع راست این تیم خواهد بود و پیمان شیرزادی در سمت چپ خط دفاعی بازی می کند.

سینا مریدی که فصل قبل در پست دفاع چپ درخشیده بود به پست اصلی اش باز می گردد و هافبک دفاعی تیم پورموسوی با این بازیکنان خواهد بود.

دو بازیکن از بین ایمان مبعلی، نوید عاشوری و احمد عبدالله زاده هافبک های تیم پورموسوی هستند.عبدالله ناصری و حمید گلزاری دو وینگر این تیم خواهند بود و رحیم زهیوی در نوک پیکان حمله تیم فولاد بازی خواهد کرد.