نمیانده ۵۴-کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریفی از کره به مدال نقره این دوره از رقابت‌های جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش مرور نیوز، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 54-کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات جهانی مقابل تای هون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و بر روی سکوی دومی این دوره از مسابقات ایستاد.

هادی پور در اولین گام رو در روی «آنشومن پاراشار» تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در پیکار سوم با «رینالدی اتمانگارا» از اندونزی (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2014) مبارزه کرد و توانست با شکست (24 بر 3) این هوگوپوش به مرحله یک‌هشتم نهایی راهی پیدا کند.

آرمین در مرحله چهارم با «مورات لاچوری» از بلژیک (قهرمان اروپا در سال 2016 و نایب قهرمان دانشجویان در سال 2015) مبارزه کرد که در پایان توانست با نتیجه 17 بر 9 این تکواندوکار را از دور رقابت‎ها خارج کرد.

او در مرحله نیمه نهایی نیز از سد نماینده تایلند با نتیجه 25 بر 23 گذشت.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.