تکواندوکار وزن دوم تیم ملی کشورمان در دومین مبارزه خود نماینده قزاقستان را شکست داد و راهی دور چهارم رقابتهای وزن دوم رقابتهای جهانی شد.

به گزارش مرور نیوز، در جریان مبارزات روز چهارم از این دوره مسابقات، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم در مرحله سوم این رقابتها «الماس موکامیروف» از قزاقستان را پیش رو برداشت و راهی دور چهارم شد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس «سعید المصطفی» نماینده سودان را 25 بر 5 شکست داد. وی دور بعد با «عمر خلیل» از مراکش پیکار می کند.

تیم ملی کشورمان امروز دو نماینده در این رقابتها دارد که اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم بعد از برتری 11 بر 6 مقابل «وولینویچ» از اسلوونی، باید با «بریسیدا آکوستا» از مکزیک با رنکینگ 5 دنیا و مدال برنز پان امریکن مبارزه کند.

از تیم 14 نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تاکنون 5 تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند.ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

این دوره از رقابتها که با حضور تکواندوکارانی از 183 کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.