معاون نقل و انتقالات پرسپولیس می‌گوید هم طارمی و بیرانوند از پرسپولیس نمی‌روند، هم ماجرای کمال به زودی پایان می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز، با اینکه ظاهرا نقل و انتقالات پرسپولیس تمام شده اما هنوز مسائل مبهمی وجود دارد. مسائلی مثل تمدید با کمال کامیابی نیا و پیشنهادهای خارجی به طارمی و بیرانوند. البته اینطور که معاون نقل و انتقالات باشگاه می‌گوید هم طارمی و بیرانوند از پرسپولیس نمی‌روند، هم ماجرای کمال به زودی پایان می‌یابد.

ترکاشوند در ابتدا درباره خبر درخواست باشگاه اوراواردز ژاپن برای جذب مهدی طارمی می‌گوید: «چنین چیزی صحت ندارد و خبری نیست. اصلا هیچ پیشنهادی به باشگاه نرسیده است. وقتی پیشنهادی به باشگاه نیامده است، چرا باید شایعه رفتن طارمی به گوش برسد. مهدی طارمی در پرسپولیس می‌ماند.»

معاون باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه فنرباغچه به علیرضا بیرانوند و احتمال ترانسفر این دروازه‌بان به لیگ ترکیه می‌گوید: «درباره بیرانوند هم باید همین را بگویم. ایشان با باشگاه پرسپولیس قرارداد بلند مدتی دارد و بحثی هم راجع به رفتن او به یکی از تیم‌های لیگ ترکیه وجود ندارد. چنین پیشنهادی به باشگاه نرسیده است.»

ترکاشوند درباره تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا هم گفت: «در حال مذاکره هستیم تا ایشان را در پرسپولیس نگه داریم. کامیابی نیا در فهرست تمدید قرارداد آقای برانکو حضور دارد و امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسیم.»

در مورد کامیابی نیا شنیده شد این بازیکن دیروز هم جلسه‌ای با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشته و بعد از اینکه نسبت به رقم درخواستی اولیه‌اش کمی تخفیف داده امروز قرارداد جدیدش را می‌بندد.