در فهرست جدید تیم ملی اسپانیا برای مصاف با ایتالیا و آلبانی، نام 6 بازیکن رئال دیده می شوند که 4 تای آنها معمولا در این تیم نیمکت نشین هستند.

به گزارش مرورنیوز، ژولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، در توجیه این سوال که چرا از بازیکنانی چون ناچو، لوکاس، ایسکو و موراتا که در رئال نیمکت نشین هستند، دعوت به عمل آورده گفت: «بله، می دانم که ایسکو تنها 57 دقیقه در لالیگا بازی کرده و این مساله نگران کننده است؛ اما به او اعتقاد دارم و فکر نمی کنم حتی با وجود چنین شرایطی، ایسکو نتواند به تیم ملی کمک کند. در مورد سه بازیکن دیگر هم باید بگویم نیمکت نشینی در رئال با سایر تیم ها فرق دارد؛ چون سطح رقابت و انتظارات در این تیم بسیار بالاست و یک بازیکن شاید نتواند در همه بازی ها به صورت ثابت بازی کند.»

لوپتگی در مورد دعوت شدن لاپورته (مدافع بیلبائو) به تیم ملی فرانسه گفت: «او هیچگاه یکی از گزینه های من نبود و فکر نمی کنم با وجود مدافعانی که داریم، او می توانست شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشد.»

اینیستا: «بازگشت اینیستا به تیم ملی یک خبر خوب برای همه ماست».

شایعه حضور پویول در کادر فنی: «با او صبحانه خوردم و در مورد خیلی مسائل حرف زدیم؛ اما فقط همین. با او رابطه بسیار خوبی دارم».