رضا ناصری گفت: جناب کفاشیان اگر واقعا فوتسال هیچ است پس استعفا دهید و بگذارید کسانی که عاشق فوتسال هستند و همیشه به آن عشق می ورزند حضور پیدا کنند.

به گزارش مرور نیوز، رضا ناصری در مورد شروع لیگ برتر فوتسال گفت: شروع امسال لیگ فاجعه بود.در کجای دنیا هفته اول لیگ از 7 بازی 4 دیدار آن لغو می‌شود؟ به نظرم این لیگ کم و کاستی‌های زیادی دارد و باید مسئولان کمیته فوتسال چاره کنند،به هر صورت دیروز لیگ استارت اولش را خورد.

وی همچنین در رابطه با دیدار روز گذشته تاسیسات دریایی با مس سونگون گفت:دیروز بازی خوبی انجام شد تیم مس یکی از تیم‌های خوب ایران است متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم،در این بازی 2 تا از بازیکنان خوب خود را به همراه نداشتیم. محمد شجری که در روز بازی در سالن مصدوم شد و مجید حاجی‌بنده هم به دلیل 3 اخطاره بودن در فصل قبل نتوانست ما را همراهی کند.

مربی تاسیسات دریایی گفت:طبق قوانین لیگ بازیکنان 3 اخطاره ای که در فصل قبل جریمه شدند،می‌توانند در فصل جدید بازی کنند و تمام جریمه‌های فصل قبلی آنها بخشیده می‌شود،خدا بنده در فصل قبل 3 اخطاره بوده و طبق قانون در فصل جدید باید بخشیده می‌شد که متاسفانه کمیته فوتسال از این قانون بی اطلاع بوده است.

وی همچنین گفت: مسئولان کمیته فوتسال مدتی است به دنبال پخش مستقیم بازی‌های لیگ برتر هستند،اما تاکنون موفق نشده‌اند این موضوع را عملی کنند و از طرفی قرار بود که بازی دیروز هم پخش مستقیم شود که آن هم منتفی شد. همین مسائل و بی برنامه بودن است که تیم‌ها و باشگاه‌ها را دلسرد می‌کند.

وی اظهار داشت: شما ببینید هفته اول لیگ برتر هستیم و بازی‌ها شروع شده ولی هنوز تکلیف بعضی تیم‌ها دقیقا مشخص نیست. این مساله برای باشگاه تاسیسات مشکلاتی به وجود آورده همین مشکلات باعث شده که ما نتوانیم برای مسابقات لیگ برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

ناصری گفت:ناسلامتی ما تیم سوم دنیا هستیم. شما ببینید آیا لیگ ما در شأن و شخصیت تیم سوم جهان است. به یاد دارم زمانی که تیم ملی سوم جهان شد،به شمسایی گفتم این عنوان سومی، برای فوتسال ما خیلی خوب است. شمسایی در جواب گفت مطمئن باش این مقام،فوتسال ما را به نابودی می‌کشاند،آن زمان واقعا منظور شمسایی را نفهمیدم ،حالا متوجه می‌شوم که چقدر پیش بینی وی درست بوده است.

ناصری همچنین در مورد صحبت‌های دیروز کفاشیان در مورد شایعات استعفای وی از ریاست کمیته فوتسال در سایت‌های خبری گفت: کفاشیان در صحبت‌های خود گفته بود که فوتسال چی هست که من استعفا دهم، من اصلا از وی انتظار چنین حرفی را نداشتم. اما مجبورم پاسخش را بدهم. جناب کفاشیان فوتسال برای من و دوستداران این رشته عشق است. عشقی که همیشه باعث بالندگی و افتخار برای کشورم شده است.

وی اظهار داشت: فوتسال یعنی اینکه هر کسی نمی‌تواند در این رشته حضور پیدا کند. فوتسال یعنی عشق، خلاقیت، هنر، استعداد و ....شما با این حرف خود به فوتسال و عاشقان این رشته توهین کردید. منظور حرف شما این است که فوتسال ورزشی نیست که بخواهم برایش وقت بگذارم و اهمیتی برای من ندارد.

مربی تاسیسات دریایی گفت: حال یک سؤال از شما دارم ؟ آیا همین فوتسال نبوده که توانسته همیشه در آسیا حرف اول را بزند؟ و یا حتی در جهان افتخار کسب کند و همیشه جز مدعی‌های فوتسال دنیا باشد؟ چطور است زمانی که فوتسال قهرمان می‌شود شما اولین نفری هستید که در عکس‌ها حضور دارید و پز این قهرمانی را می‌دهید. جناب کفاشیان اگر واقعا فوتسال هیچ است پس استعفا دهید و بگذارید کسانی که عاشق فوتسال هستند و همیشه به آن عشق می ورزند حضور پیدا کنند.

وی در آخر گفت:‌ اهالی فوتسال به هوش باشند صحبت‌های کفاشیان تلنگری است برای ویرانی این رشته ما باید تا چه زمانی شاهد توهین آقایان به خود باشیم آیا بهتر نیست با گفتن یک یا علی، همگی دست در دست هم دهیم و برای پیشرفت فوتسال بیشتر تلاش کنیم؟من در اینجا یک توقع از دوستان فوتسالی خود دارم چرا همیشه اجازه می دهیم به راحتی هر کسی از هر جا به ما بی‌احترامی کند. ما فوتسالی ها باید همیشه و در همه جا هوای همدیگر را داشته باشیم و یکدل و هم‌صدا از فوتسال دفاع کنیم.