مراسم تشییع پیکر استاد عطاء الله بهمنش دبیر و نایب رییس اسبق فدراسیون کشتی و گزارشگر باسابقه ورزش ایران روز چهارشنبه 14 تیرماه از ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، عطاء الله بهمنش دبیر و نایب رییس اسبق فدراسیون کشتی و کارشناس، مفسر و گزارشگر قدیمی ورزش ایران شب گذشته به دلیل سکته مغزی در 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 تیرماه از ورزشگاه شهید شیرودی واقع در خیابان مفتح جنوبی تهران برگزار می شود و پیکر این استاد فقید مطبوعات ورزشی ایران در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم ترحیم آن مرحوم نیز روز شنبه از طرف فدراسیون کشتی برگزار می شود که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.
جامعه کشتی کشور درگذشت این گزارشگر، کارشناس و مفسر زحمتکش و قدیمی ورزش و کشتی ایران را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و اصحاب رسانه تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.
عطاالله بهمنش (زاده ۲۴ فروردین ۱۳۰۲، کرمانشاه) ورزشکار، مدیر ورزشی، گزارشگر، خبرنگار و روزنامه‌نگار ورزشی ایرانی بود.
بهمنش چندین دوره قهرمان دوومیدانی تهران در رشته‌های نیمه استقامت، دفاع راست تیم فوتبال بانک ملی بوده و در رشته‌های تنیس و کوهنوردی نیز فعالیت کرده است. البته مهمترین علاقه و بیشترین فعالیت بهمنش در زمینه ورزش کشتی بوده است و او پنج سال دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.