قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 19 روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر روز یکشنبه از ساعت 19 الی 21 در سالن همایش های آکادمی تیم های ملی برگزار خواهد شد. مدیران عامل، سرمربیان، کاپیتان ها و مدیران رسانه اعضای هر باشگاه هستند که برای حضور در این مراسم از سوی سازمان لیگ دعوت شدند تا این قرعه کشی با حضور افراد سرشناس افتتاحیه ای برای شروع لیگ هفدهم باشد.

با توجه به حضور بسیاری از تیم های در اردوهای برون مرزی اما به نظر می رسد قرعه کشی لیگ در غیاب بسیاری از چهره ها برگزار شود. پرسپولیس و استقلال به دلیل حضور در اوکراین و ارمنستان در این قرعه کشی حضور نخواهند داشت و تنها مدیران عامل این دو باشگاه در این مراسم حاضر خواهند شد.

به این لیست باید پدیده، گسترش فولاد و سیاه جامگان را اضافه کرد که در ایران حضور ندارند و البته بسیاری از تیم های دیگر نیز مانند سایپا در اردوی رامسر حضور دارند و احتمالا برای برگزاری مراسم قرعه کشی به تهران سفر نخواهند کرد. به این ترتیب احتمالا مراسم قرعه کشی لیگ برتر در غیاب بسیاری از چهره های نام آشنا و جذاب لیگ هفدهم برگزار خواهد شد و تنها مدیران باشگاه ها در این مراسم حضور خواهند داشت تا به افتتاحیه لیگ رسمیت ببخشند.