تیم کمانداران رشته کامپوند زنان ایران صبح امروز (شنبه) با شکست تیم مالزی در رقابت های آسیایی چین تایپه موفق به کسب مدال برنز شد تا زنان کماندار ایرانی نخستین مدال این رقابت ها را به گردن آویزند .

به گزارش مرور نیوز، از فدراسیون تیراندازی با کمان،در ادامه مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان که در چین تایپه درحال برگزاری است، در بخش تیمی کامپوند زنان،‌ تیم ایران با ترکیب فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سنگاپور قرار گرفت و با نتیجه 227 بر 211 حریف را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
ایران در این مرحله با امتیاز 230 بر 223 مقابل چین تایپه شکست خورد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد، در این دیدار تیم ایران مقابل تیم مالزی قرار گرفت و با نتیجه 224 بر 223 این تیم را مغلوب کرد و به مدال برنز این مسابقات دست یافت.
ساعتی دیگر نیز در بخش میکس رقابت های کاپ آسیا ،‌تیم کامپوند ایران با ترکیب اسماعیل عبادی و پریسا براتچی برای کسب مدال برنز مقابل چین تایپه به میدان می رود.
همچنین بعداز ظهر امروز در آخرین روز این رقابت ها فرشته قربانی برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از کشور هند می رود و اسماعیل عبادی نیز در دیدار فینال با کمانداری از مالزی رقابت خواهد کرد .
رقابت های کاپ آسیا از 14 تا 17 خرداد ماه به میزبانی کشور چین تایپه در دو بخش زنان و مردان و رشته های ریکرو و کامپوند درحال برگزاری است و تیم تیراندازی با کمان ایران با 6 کماندار زن و مرد در رشته کامپوند در این رقابت ها شرکت کرده است.