سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی آلومیینوم اراک گفت: علی حنطه به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز احمد بهاری گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک از امروز تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید این تیم آغاز می کند.
وی ادامه داد: گزینه های بسیاری برای سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک معرفی شده بودند که با در نظر گرفتن همه شرایط باشگاه در نهایت علی حنطه به این عنوان معرفی شد.
سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد: هم اکنون 40 بازیکن بومی در اردوی آماده سازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک حضور دارند و اولویت نخست باشگاه نیز استفاده از فوتبالیست های بومی است.
وی گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان هفته آینده عازم مشهد می شود که در این اردو سه مسابقه تداراکاتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.
بهاری گفت: بازیکنان در اردوی مشهد مورد ارزیابی سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال آلومیینوم قرار می گیرند و در صورت احساس نیاز بازیکن در هر یک از پست های تخصصی بازیکن غیربومی جذب می شود.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته را با داود مهابادی سر مربی همدانی خود آغاز کرد اما هر هفته نتایج ضعیف تری نسبت به هفته گذشته کسب می کرد.
اوایل نیم فصل دوم مهابادی از کار برکنار و مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معرفی شد.
با ورود پاشازاده به تیم فوتبال آلومینیوم شرایط این تیم تغییر کرد و در نهایت این تیم با عنوان نهمی لیگ ازادگان را به پایان رساند.
لیگ دسته یک فوتبال کشور(آزادگان) از 17 مرداد با حضور 18 تیم آغاز می شود.