ملی پوش کاراته ایران شرایط اردو های تیم ملی ایران را خوب ارزیابی کرد و امیدوار است نتیجه‌ای در خورشان کاراته ایران در تاتامی قزاقستان کسب کنند.

به گزارش مرور نیوز رزیتا علیپور، درباره شرایط اردوهای تیم‌ ‌ملی کاراته، بیان‌ کرد: برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هشت مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم. تمرینات خوبی از جمله کاراته ، بدنسازی، چابکی و میدانی را انجام دادیم. خدا را شکر شرایط اردو خوب بود و همه ملی‌پوشان از تمرینات راضی بودند و به آمادگیِ که مدنظر کادرفنی و خود ملی‌پوشان بود بسیار نزدیک شدیم.

ملی‌پوش کاراته بانوان درباره پیش‌بینی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بیان‌ کرد: سطح مسابقات بسیار بالا است، چرا که همه کشورهای آسیایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند، در واقع می‌توان گفت‌ برخی از کشورهای آسیایی خود یکی از قطب‌های کاراته جهان می‌توانند محسوب شوند و ما نیز با توجه به این که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم آمادگی رویارویی با حریفان را داریم. امیدوارم بتوانیم از فرصت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط آن طور که باید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فراهم شد یا خیر؟ بیان‌ کرد: با توجه به این که سه ماه در اردو بودیم و یک مسابقه در لیگ جهانی در امارات بود که البته من فرصت حضور در آن مسابقات را نداشتم و بعد از آن نیز بازیهای کشورهای اسلامی را پشت سر گذاشتیم شرایط خوب بود. شرکت در دو مسابقه در سه ماه حضور در اردو ها خوب است، مهم‌تر از آن شرایط تمرینی بود که بسیار خوب برگزار شد و مربیان و بازیکنان تلاش خود را کردند. امیدوارم حاصل این تلاشِ دسته جمعی بسیار خوب باشد.

علیپور ادامه‌ داد: امیدوارم یک نتیجه‌ خوب در خور شان کاراته ایران در تاتامی قزاقستان کسب کنیم، چرا که تمام بازیکنان پتانسیل‌ آن را دارند.

رزیتا علیپور در پایان بیان‌ کرد: از نایب رییس بانوان و مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم که در این مدت زحمات بسیاری را کشیدند و امیدوار هستم کاروان ایران از مسابقات قهرمانی آسیا سر بلند بیرون آیند.