مدیر ورزشی بانوی پیر تأکید کرد احتمال خرید مدافع برزیلی PSG توسط این تیم در پایان فصل جاری وجود دارد.

به گزارش مرورنیوز، جدایی تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری محتمل به نظر می‌رسد و بازگشت این بازیکن به فوتبال باشگاهی ایتالیا هم گزینه پیش‌روی وی محسوب می‌شود. مدافع پیشین میلان که در چهار فصل اخیر 161 بازی برای پاریسی‌ها انجام داده، مورد توجه باشگاه یوونتوس است.

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس با اشاره به اینکه باشگاه یوونتوس ممکن است در پایان فصل جاری نسبت به جذب این مدافع 32 ساله اقدام کند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای» ایتالیا گفت: تیاگو سیلوا بازیکنی استثنایی است و نمی‌دانم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چه برنامه‌ای برای او دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: احتمال به خدمت گرفتن سیلوا درست همانند فرصتی است که در گذشته (سال 2011) برای جذب پیرلو پیدا کردیم، بازیکنی که همان موقع هم خیلی‌ها فکر می‌کردند که فوتبالش تمام شده است، اما خرید آندره‌آ آن هم به‌عنوان بازیکن آزاد ثابت کرد که معامله فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم.

تیاگو سیلوا که در سال 2012 از میلان به PSG پیوست، یکی از ارکان اصلی این تیم فرانسوی در موفقیت‌های چند سال اخیرش از جمله چهار عنوان قهرمانی لوشامپیونه بوده است.